سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

کشاورزان برای تامین سوخت به دنبال این اداره و آن اداره هستند

نماینده مردم در بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: امروز کشاورزان در بدترین شرایط موجود در حال فعالیت کشاورزی هستند ولی باز امیدوار به فضل الهی می باشند. امروز کشاورزان ما با دغدغه تامین سوخت مواجه هستند و برای تامین سوخت به دنبال این اداره و آن اداره می باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110350
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۹

کرونا :

کشاورزان برای تامین سوخت به دنبال این اداره و آن اداره هستند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی اصغر باقرزاده در نطق میان دستور( چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) خود ضمن عرض سلام بر آفتاب ایران زمین، سلام بر ماوای همه قلب ها و جان ها و سلام بر آن امام رئوف که همه ما ایرانیان وامدار رافت و لطف و فریاد رسی او هستیم؛ همچنین ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) خدمت همه مردم ایران عزیز به ویژه مردم بزرگ شهرستان های بابلسر و فریدونکنار و سلام و درود خداوند به ارواح پاک شهدا و امام شهدا، شهدای گرانقدر استان مازندران به ویژه شهدا و سرداران شهید شهرستان های بابلسر و فریدونکنار و همچنین آروز و دعا می نمایم برای سردار رشید اسلام سردار وجیه اله دارابی این یار صدیق حاج قاسم سلیمانی.  همچنین تشکر می کنم از زحمات و تلاش های همکاران خوب خودم در مجلس یازدهم و آرزوی توفیق خدمتگزاری برای همکاران در مجلس دوازدهم را دارم، اظهار کرد: آقای رئیسی مردم بزرگ استان مازندران میزبان شما و مشتاق سفر دوم شما به استان مازنداران می باشند اما دغدغه و گلایه های فراوانی هم از سوی مدیریت و همچنین مشکلاتی که وجود دارد و با آن دست و پنجه نرم می کنند دارند، آقای رئیسی! یکی از مهم ترین موضوعات بحث برنج است که مورد بی توجهی مسئولان به ویژه مسئولان جهاد کشاورزی شده است.

وی افزود: آقای رئیسی ! آیا صدای مظلومیت و ظلمی که به کشاورزان شمال کشور می شود به گوش شما نرسیده است؟ آقای رئیسی آیا تولید برنج به عنوان یک محصول استراتژیک در دولت شما اهمیت دارد؟ آیا شعار سوال و شعار دولت شما حمایت از کشاورزان نمی باشد؟ آقای رئیسی دولت شما چه اقدامی برای امید آفرینی و تسهیل گری در این امر انجام داده است؟

البرز، رکورددار تولید قارچ در کشور
دنبال کنید

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس بیان کرد: امروز کشاورزان در بدترین شرایط موجود در حال فعالیت کشاورزی هستند ولی باز امیدوار به فضل الهی می باشند. امروز کشاورزان ما با دغدغه تامین سوخت مواجه هستند و برای تامین سوخت به دنبال این اداره و آن اداره می باشند. مشکل گرانی سم که سر به فلک کشیده است و همچنین تامین کود یک مشکل اساسی شده است به نحوی که هنوز کود خودشان را دریافت نکردند و فصل کشاورزی در حال انجام است امروز ما نمی دانیم بر چه اساسی هزینه آب بها چندین برابر شده است و از یک زمین چندین بار پول آب بها گرفته می شود؟

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد:  از تسهیلات کشاورزی و تسهیلات برای ادوات و ماشین آلات کشاورزی هم که خبری نیست با همه این مشکلات اما کشاورزان در حال انجام کار هستند اما به یکباره خنجر از پشت با تصویب هئیت دولت  در مورد اختصاص ارز ترجیحی به برنج برای واردات به کشاورزان زده می شود. آیا مشکل تامین ارزدر کشور برطرف شده و ما مشکل ارز برای تامین دارو نداریم که برای برنج ارز قرار می دهید لذا از شما می خواهم که این مافیا قدرت و ثروت را در هم شکنید و خبر خوشی را برای مازندران در این سفر بدهید که بهترین هدیه و مصوبه برای مردم مازندران است و این مطالبه یکی از مهم ترین مطالبه مردم است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: آقای رئیس جمهور استان مازندران بودجه استانی می گیرد اما خدمات ملی ارائه می دهد امیدواارم در این سفر توجه جدی به این امر شود. امروز مشکل راه های استان، پسماند و زباله، و مشکل آب یک مشکل جدی است که باید در این سفر برنامه ریزی و مصوبات در این داشته باشیم.

وزارت اقتصاد برنامه خود در رابطه با ناترازی بانکی را ارائه دهد
دنبال کنید

وی افزود: منطقه آزاد به عنوان یکی از مهم ترین دستاورد دولت شما در استان مازندران است لذا در این سفر حتما مصوبه ای برای اجرایی شدن هر چه سریع تر این موضوع به ویژه محصور شدن لکه مرکزی این منطقه آزاد را دارم.

باقرزاده گفت: همچنین با توجه به مصوبه شورای برنامه ریزی استان مازندران در مورد منطقه ویژه بندر فریدون کنارتقاضا دارم مصوبه خوبی برای اجرای هر چه سریع تر این اتفاق مهم در شهرستان فریدونکنار داشته باشیم.

وی عنوان کرد: از همه همکاران تشکر می کنم که روز گذشته مجدد اصرار به مصوبه قبلی خود در اجرای تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی داشتند لذا از شورای نگهبان و شورای نظارت مجمع و دولت می خواهم کمک کنند تا مشکل نیروهای شرکتی برطرف شده و تبدیل وضعیت آنها انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس با تذکر به شرکت مخابرات و وزیر ارتباطات گفت: به نیروهای شرکتی خود ظلم نکنند و حقوق آنها را پرداخت کنند چرا که شرکت مخابرات با تغییر پیمانکار به نیروهای شرکتی ظلم کرده است و آنها را تهدید به اخراج می کند.

باقرزاده خطاب به سازمان برنامه عنوان کرد: هرچه سریعتر قانون همسان سازی بازنشستگان را اجرایی کند و این موضوع را به تاخیر نیندازد.

وی خطاب به وزیر ورزش و فدراسیون قایقرانی گفت: در حالی که مسابقات انتخابی المپیک یکماه قبل انجام شده است و ورزشکاران با کسب مدال آسیایی انتخاب شده اند این چه معنا دارد یک یک فدراسیون خارج از اساسنامه با حذف بند رکورد از لحاظ روانی ورزشکار انتخابی مورد آزار قرار دهد و برگزاری مجدد انتخاب کاملا غیرقانونی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi