شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

توجه به تعاون روستایی؛ رویکرد مجلس و دولت

رییس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس در دیدار با مدیر تعاون روستایی استان گفت: توجه به تعاون روستایی، رویکرد مجلس و دولت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80217
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

توجه به تعاون روستایی؛ رویکرد مجلس و دولت

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و رییس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با مدیر تعاون روستایی استان سمنان، مدیر تعاون روستایی دامغان و رئیس اداره جهاد کشاورزی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار با بیان اینکه تعاون روستایی در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی یک مجموعه منسجم و قدرتمند بود، گفت: متاسفانه نگاه نادرست بعضی دولت‌ها سبب شد این تشکیلات پر برکت از رونق بیفتد تا جایی که نسبت شهرنشینی به روستانشینی که اوایل انقلاب، ۳۰ به ۷۰ بود، الان کاملا برعکس شده است.

وی همچنین با تاکید بر زودگذر بودن دوران مسئولیت حاضرین را به داشتن تعصب بر انجام وظیفه و به کارگیری حداکثر تلاش برای خدمت به مردم توصیه نموده و افزود: وزیر محترم جهاد کشاورزی با تمام وجود پای کار تعاون روستایی است. بنده نیز اعتقاد جدی به این امر دارم و برای جذب بودجه و حل مسائل این اداره کل تماماً در خدمت هستم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi