جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

درآمدزایی پایدار تنها راه تحول در شهرداری دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت با نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. حجت‌الاسلام سید محمد موحد در این نشست با بیان اینکه مدیون آراء مردم هستیم اظهار کرد: برای رفع مشکلات باید ید واحد شویم و اگر هر کسی بر اساس نگرش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80060
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

درآمدزایی پایدار تنها راه تحول در شهرداری دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت با نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد در این نشست با بیان اینکه مدیون آراء مردم هستیم اظهار کرد: برای رفع مشکلات باید ید واحد شویم و اگر هر کسی بر اساس نگرش خود پیش برود، تمام اعتبارات را هم داشته باشید هیچ‌کاری پیش نخواهد رفت.

وی خطاب به اعضای شورا که به مردم قول دادید تحول ایجاد کنید گفت: قول‌هایی که به مردم داد‌ه‌اید فقط یک درصد آن را اجرایی کنید، و اجرایی کردن وعده‌ها در گرو این است تکلیف‌گرا و هم‌صدا باشید.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های ایجاد تحول را درآمدزایی پایدار عنوان و تصریح کرد: خارج از این فکر نمی‌توانیم شهر و شهرداری را نجات دهیم.

حجت‌الاسلام موحد گفت: برای برون‌رفت از این وضعیت اسف‌بار، از دیگر شهرداری‌ها که کارهای اقتصادی انجام داده‌اند الگو بگیرید.

وی تعلل در ابلاغ طرح جامع را گرفتن استعلامات عنوان کرد.

موحد یکی از راه‌های توسعه دهدشت را بافت تاریخی بلادشاپور عنوان و بیان کرد: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به شهرستان خواهیم آورد و امیدواریم با حضور وی تحول در این بافت به وجود بیاید.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر چند موضوع مشخص قابل طرح را جمع‌بندی کنند که بشود در یک وزارتخانه‌ مطرح کنم تا به یک نتیجه برسیم.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi