جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای، مهارت محور و رشته‌های مورد نیاز مردم در جامعه می‌تواند به شکوفایی دانشگاه کمک کند

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای، مهارت محور و رشته‌های مورد نیاز مردم در جامعه می‌تواند به شکوفایی دانشگاه کمک کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80054
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای، مهارت محور و رشته‌های مورد نیاز مردم در جامعه می‌تواند به شکوفایی دانشگاه کمک کند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین با بیان اینکه باید رصد حوزه دانش در منطقه را جدی بگیریم، گفت: ارتباط ما در مجلس و دولت سیزدهم با کشورهای همسایه و حتی خاور دور بسیار گسترده شده و می‌توان با احصاء نیازهای علمی و دانشی این کشورها رشته‌های خوبی را در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ایجاد کرد.

وی افزود: در حوزه آموزش ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای، مهارت محور و رشته‌های مورد نیاز مردم در جامعه می‌تواند به شکوفایی دانشگاه کمک کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها مبدا تحولات گام دوم انقلاب هستند و طبیعتاً باید انتظار داشته باشیم که دانشگاه‌ها در گام دوم کارهای خود در زمینه‌های مختلف علمی آموزشی و دیگر حوزه گسترده کنند.

وی تصریح کرد: نزدیک به هشت سال است که کار پروژه عظیم چشمه نور زمین مانده و این انتظار دارد وجود دارد که در دولت سیزدهم تغییرات جدی در فعال سازی این پروژه صورت بگیرد.

محمدبیگی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از مفاد قانون حمایت از جوانی جمعیت از دانشگاه عبور می‌کند و بسیاری از مواد آن مربوط به حوزه دانشگاه است.

وی عنوان کرد: در طول دهه گذشته ظلم مضاعفی به دانشجویان متأهل شده و تنها ۷ دهم درصد از خوابگاه‌های دانشجویی به دانشجویان متأهل تخصیص پیدا کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس بیان کرد: سرعت تشدید قرارگاه حمایت از جوانی جمعیت در وزارت علوم باید افزایش یابد تا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه دانشجویی باشیم./

افتتاح چندین مدرسه و استخر دانش آموزی در گنبدکاووس
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi