سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مزایای گاو صندوق های دیجیتال

مزایای گاو صندوق های دیجیتال   اگر برای خرید گاو صندوق اقدام کرده باشید، متوجه خواهید شد که اکثر محصولاتی که با آن‌ها رو به رو خواهید شد، دارای  قفل دیجیتال هستند. این روزها طرفداران گاو صندوق‌ های دیجیتال در مصارف خانگی، اداری و غیره روز به ‌روز افزایش پیدا کرده اند. چرا که استفاده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80033
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

کرونا :

مزایای گاو صندوق های دیجیتال

مزایای گاو صندوق های دیجیتال

 

اگر برای خرید گاو صندوق اقدام کرده باشید، متوجه خواهید شد که اکثر محصولاتی که با آن‌ها رو به رو خواهید شد، دارای  قفل دیجیتال هستند. این روزها طرفداران گاو صندوق‌ های دیجیتال در مصارف خانگی، اداری و غیره روز به ‌روز افزایش پیدا کرده اند. چرا که استفاده از این نوع گاو صندوق دارای مزایای متعددی می ‌باشد.

امروز ما به ‌صورت روزافزونی متوجه تحولات بسیار گسترده در زمینه‌های مختلف می شویم. این‌ موضوع باعث شده تا اموال و مدارک مهم افراد بیشتر شده و همه مردم به ‌دنبال خرید صندوقی برای نگهداری از آن‌ها باشند. همانطور که بهتر می‌ دانید، گاو صندوق‌ها در زمان‌ های قدیم نیز در میان مردم استفاده ‌شده و در آن‌ها اشیای ارزشمندی نگهداری می‌ شد.

امروزه پیشرفت تکنولوژی روی تولید گاو صندوق نیز تاثیر گذاشته‌ است و این محصول در سطح ایمنی بالا با استفاده از قفل‌های دیجیتالی بسیار پیشرفته به بازار ارائه می ‌شود.

مزایای گاو صندوق های دیجیتال 4

معرفی اجمالی گاو صندوق دیجیتال

 

در گاو صندوق‌ های نسل قدیم شما تنها با چرخاندن یک شمارنده می ‌توانستید جهت باز کردن درب صندوق اقدام کنید. به این صورت که در ابتدا صاحب صندوق  سه عدد را در کنار هم به‌ عنوان رمز گاو صندوق تعیین می‌کرد و برای هر بار باز کردن آن این سه عدد را در کنار یکدیگر قرار می ‌داد. اما امنیت این قفل‌ ها خیلی بالا نبود و امکان سرقت در این صندوق‌ها بسیار بالا بود.

تولید گاو صندوق دیجیتال باعث شد، تا این محصولات از نظر ایمنی سطح بالایی پیدا کنند و بتوانند امنیت مورد نیاز همه افراد را تامین کنند. گاو صندوق های دیجیتال که اکثراً الکترونیکی هستند، همچون قفل‌ های سنتی گاو صندوق کار خواهند کرد. اما شما می ‌توانید با وارد کردن یک عدد ۴ تا ۶ رقمی روی یک برد الکترونیکی جهت بازکردن درب گاو صندوق  دیجیتال اقدام کنید.

دستگیری یکی از سرپل‌های ارتباطی BBC و اینترنشنال در اصفهان
دنبال کنید

 

مکانیزم ضد سرقت گاو صندوق های دیجیتال

 

چنانچه شما رمز را به ‌درستی انتخاب کنید، گاو صندوق دیجیتال به‌ راحتی باز می‌ شود و در غیر این صورت موفق نخواهید شد تا درب آن را باز کنید. در گاو صندوق‌ های دیجیتال بسیار پیشرفته ‌تر پس ‌از وارد شدن یک الی دو بار رمز اشتباه مکانیزم ضد سرقت فعال شده و صدای آژیری از صندوق شنیده می‌شود که به صورت خودکار با پلیس ارتباط برقرار می کند.

مزایای گاو صندوق های دیجیتال 5

مزایای قفل دیجیتال در گاوصندوق ها چیست؟

 

هر گاو صندوقی که دارای قفل دیجیتال باشد، از مزایای متعددی برخوردار است. در واقع شما با خرید مدل های دیجیتال گاو صندوق گنج‌ بان، سدید، ایران‌ کاوه و غیره می‌توانید، تا حد بسیار زیادی امنیت اشیاء ارزشمند خود را تامین کنید. از جمله مهم‌ ترین مزایای استفاده از این نوع قفل می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آسانی در استفاده

 

سهولت و آسانی کار با گاو صندوق های دیجیتال باعث شده تا اکثر افراد در زمان خرید گاو صندوق  به گاو صندوق های دیجیتال روی آورده  و این نوع گاو صندوق را انتخاب کنند. گاو صندوق‌های مکانیکی نسل قدیمی ‌تر از گاو صندوق‌های دیجیتالی هستند که همیشه برای استفاده از آن‌ها باید از کلید و تکنیک‌ های خاصی استفاده می ‌شد.

از طرفی افراد نگران گم شدن کلید بودند، اما در گاو صندوق های دیجیتالی چنین موضوعی وجود ندارد و شما می ‌توانید با وارد کردن چندین عدد خیلی راحت جهت بازکردن درب گاو صندوق اقدام کنید.

سوی دیگر نیز بایستی بگوییم که کار با قفل‌ های قدیمی‌ تر همانند مکانیکی بسیار سخت است، زیرا در حالت چرخاندن باید ترکیب شمارنده به ‌صورت صحیح انجام گیرد. این کار زمان بسیار زیادی خواهد گرفت. بنابراین بهتر است که در زمان خرید گاو صندوق تا حد امکان گاو صندوق های دیجیتالی را انتخاب کنید.

آیا «ترامپ» رئیس جمهور کره جنوبی است؟
دنبال کنید

 

امنیت بیشتر

 

از جمله دیگر مزایای گاو صندوق های دیجیتال می‌ توان به امنیت بالاتر اشاره کرد. لازم است بدانید که تمامی قفل‌های دیجیتال دارای عمر بالایی هستند از طرفی امنیت آن‌ها نیز بسیار زیاد است و شما بابت به سرقت رفتن اشیاء ارزشمند خود هیچ نوع نگرانی نخواهید داشت. شما می‌ توانید با تنظیم رمز دو مرحله‌ ای در قفل‌های دیجیتال تا حد بسیار زیادی امنیت گاو صندوق های دیجیتال را افزایش دهید.

شما  می ‌توانید جهت خرید انواع گاو صندوق از برندهای معروف کشور و همچنین در مدل قفل دیجیتال به سایت گاو صندوق رضایی مراجعه کرده و با محصولات بسیار با کیفیت این فروشگاه آنلاین آشنا شوید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi