یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فضای مجازی ریسمانی برای رسیدن به منافع شخصی نیست

به گزارش کرونا از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: ۲۹ مرداد ماه روز بین المللی دنیای مجازی است که این روز را به افسران جنگ نرم که در مقابل قدرت نرم دشمن مانند کوه ایستاده اند و در برابر آنها کم نمی آورند تبریک می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80024
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

کرونا :

فضای مجازی ریسمانی برای رسیدن به منافع شخصی نیست

به گزارش کرونا از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: ۲۹ مرداد ماه روز بین المللی دنیای مجازی است که این روز را به افسران جنگ نرم که در مقابل قدرت نرم دشمن مانند کوه ایستاده اند و در برابر آنها کم نمی آورند تبریک می گویم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تعبیر افسران جنگ نرم را برای آنان که در فضای مجازی در برابر جنگ نرم دشمن صف آرایی می‌کنند، به کار بردند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: در فضای مجازی که امروز همراه تک تک افراد است،چنانچه ۲ مولفه تقوای رسانه‌ای و صداقت و راست‌گویی در آن رعایت نشود، به شدت آسیب‌زا و برای همه چالش است.

وی افزود: این که یکی فضای مجازی را ریسمانی برای رسیدن به آرزوها و امال خود چه با فکرسیاسی، حزبی و جناحی باشد یا این که ناخواسته این کار را انجام دهد، قابل قبول نیست و هیچ عقل سلیمی آن را نمی‌پذیرد.

موسوی یادآورشد: فضای مجازی برای آن است که اطلاع رسانی لحظه  به لحظه برای مردم ایجاد شود، نه این که در برهه‌ای از زمان برای تضعیف مسئولان و مدیران نظام و دولت انقلابی آن را به کار گیریم که این کار خواسته دشمن است.

وی افزود: این که فضای مجازی را محلی برای انتقام از دولت‌ها، احزاب وگروه‌ها بکار گیریم در تکمیل پازل دشمن کمک کار آنها هستیم.

امام جمعه پل‌دخترگفت:تقوای رسانه‌ای حائز اهمیت است و یقین داشته باشیم که فردا قیامت در این رابطه از ما سوال می‌شود.

وی افزود: به همه تلاش‌گران فضای مجازی در شهرستان پل‌دختر به ویژه خبرنگاران که تلاش می‌کنند و هفته گذشته نیز روز آنها بود را مجدد تبریک می‌گوییم و از تلاش بی وقفه آنها در اطلاع رسانی صحیح به جامعه قدردانی می‌کنم.

بازار چرام، جایی که پرنده پر نمی زند/ برپایی نمایشگاه عرضه کالا در شهرستانی که مشتری ندارد + تصاویر
دنبال کنید

موسوی با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرو شهدای دولت  یادآور شد:به طور قطع در هفته دولت که پیش‌رو داریم فرماندار انقلابی شهرستان پل‌دختر در نخستین فرصت گزارشی از خدمات یک‌ساله دولت را ارائه خواهد داد و پروژه‌های در دست اقدام را شفاف برای مردم درتربیون نماز جمعه و سایر تربیون‌ها اعلام خواهد کرد.

وی افزود: در جلسه‌ای با حضور استاندار لرستان که فرماندار پل‌دختر نیزحضور داشت مصوب شد فکر عاجلی برای مشکل کم آبی کشاورزی و باغات شهرستان پل‌دختر صورت گیرد که تنها خروجی این جلسه بود که جای تقدیر از استاندار دارد.

امام جمعه پل‌دختر گفت: به واسطه این مصوبه ظرف هفته آینده شاهد اتفاقات خوبی در رفع کم آبی در پل‌دختر و رسیدن خبر خوبی به کشاورزان در این زمینه خواهیم بود که چگونگی آن توسط روابط عمومی فرمانداری شهرستان اعلام خواهدشد.

وی افزود: توجه استاندار لرستان و پیگیری‌های  خادم فرماندار پل‌دختر دررفع مشکلات کم آبی و جلوگیری از خشک شدن باغات این شهرستان قابل تقدیراست.

موسوی یادآورشد: فرماندار پل‌دختر روزگذشته برای بررسی مشکلات کم آبی درمنطقه میان‌کوه شرقی به هم‌راه چند نفر از خبرنگاران جهت اطلاع رسانی صحیح حضور پیدا کرد و شب و روز برای گذر کشاورزان منطقه از این پیچ سخت بی آبی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi