پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرزوی استاندار در جاده یاسوج- سی‌سخت!/آخرین وضعیت تونل‌ها و جاده‌ای که اسیر سیاسی‌کاری شد+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از مدیران استانی پروژه‌های راهسازی در شهرستان‌ها دنا و بویراحمد را مورد بازدید قرار دادند. او به جاده کمربندی یاسوج رفت همانجایی که با ۱۴ کیلومتر طول ۱۱ درصد فوتی‌های استان در آن اتفاق می‌افتد و اکنون پیمانکار جاده در حال ساخت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79988
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

آرزوی استاندار در جاده یاسوج- سی‌سخت!/آخرین وضعیت تونل‌ها و جاده‌ای که اسیر سیاسی‌کاری شد+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از مدیران استانی پروژه‌های راهسازی در شهرستان‌ها دنا و بویراحمد را مورد بازدید قرار دادند.

او به جاده کمربندی یاسوج رفت همانجایی که با ۱۴ کیلومتر طول ۱۱ درصد فوتی‌های استان در آن اتفاق می‌افتد و اکنون پیمانکار جاده در حال ساخت و ساز این محور مهم و پر خطر است.

استاندار به پیمانکار قول داد که هر چه زودتر و در کمترین زمان ممکن پول به حساب او واریز شود و البته از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان مثل برق هم خواست که هر چه زودتر تکلیف پایه‌های برق در این جاده مشخص شود تا پیمانکار کار خود را زودتر انجام دهد.

آرزوی استاندار در جاده یاسوج- سی‌سخت!/آخرین وضعیت تونل‌ها و جاده‌ای که اسیر سیاسی‌کاری شد+فیلم 7

احمدزاده سپس از پل گندی‌خوری در جاده اصفهان بازدید کرد که چند سالی است از این پل خبری نیست.

ضلع شمالی آن مشکل دارد و منابع ملی است مردم می گوید زمین مال ماست و منابع طبیعی هم معتقد است این زمین متعلق به منابع ملی بوده و استاندار به همین خاطر دستور داد هر چه زودتر این زمین‌ها برای ساخت تعیین تکلیف شود.

آرزوی استاندار در جاده یاسوج- سی‌سخت!/آخرین وضعیت تونل‌ها و جاده‌ای که اسیر سیاسی‌کاری شد+فیلم 8
پل بلاتکلیف گندی‌خوری

استاندار در ادامه و در مسیر یاسوج به اصفهان در قطعه چهارم چهار بانده کردن این جاده حاضر شد و نماینده پیمانکار برای استاندار توضیح داد که به دلیل سیاسی کاری در دولت قبل هیچ گونه همکاری با آرامش‌نیا پیمانکار خوشنام این جاده نشده بود پیمانکاری که به زعم مدیران استانی یکی از بهترین پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود اما مورد بی‌مهری و سیاسی‌کاری قرار گرفته بود.

ستاد اجرایی سفر در خواب تابستانی / بوی تعفن زباله فضای شهر یاسوج را پر کرده
دنبال کنید

آرزوی استاندار در جاده یاسوج- سی‌سخت!/آخرین وضعیت تونل‌ها و جاده‌ای که اسیر سیاسی‌کاری شد+فیلم 9

سید کرامت موسوی نماینده پیمانکار گفت: محور از پلیس‌راه تا مسجد بین راهی ۲۴ کیلومتر بود و شروع شد و تکمیل کرده و تحویل داده که از محل قراردادها ۲۲ میلیارد مطالبه دارد که اگر حساب کنیم این پیمانکار ۱۰۰ میلیارد تومان دچار ضرر و زیان شده است.

حرف‌های جالب از سیاسی‌کاری دولت قبل در پروژه‌ها عمرانی و ظلم سیاسیون به پیمانکار

وی گفت: این پروژه جدید ۶ کیلومتر بوده که ۲ سال اجازه نداند کار شود و عوامل سیاسی هم دو سال سنگ اندازی کردند تا کار نکند و باید به غیر از گذشته با این پیمانکار همکاری شود و استاندار هم گفت که در پروژه عمرانی سیاسی کاری معنایی ندارد سلام ما را به پیمانکار برسانید و بگویید کار خودت را انجام بده و ما هم همکاری می‌کنیم.

آرزوی استاندار در جاده یاسوج- سی‌سخت!/آخرین وضعیت تونل‌ها و جاده‌ای که اسیر سیاسی‌کاری شد+فیلم 10

استاندار سپس به جاده یاسوج سی‌سخت حدفاصل پل کلو رفت تا در خصوص ساخت یک پل بزرگ برای این جاده و حذف گردنه مشرف به پل کلو تصمیم‌گیری شود.

استاندارد معتقد بود اگر پلی با ویژگی‌های گردشگری در این منطقه احداث شود متناسب با وضعیت شهر سی‌سخت خواهد بود و به شدت بر روی ساخت چنین پلی اصرار داشت و قرار شد که برای ساخت این پل و همچنین حفر تونل جهت اتصال سی سخت به پادنا و حذف گردنه بیژن مبلغی جهت مطالعات آن در نظر گرفته شود که در این صورت استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان در کمترین زمان و کمترین مسیر به یکدیگر اتصال پیدا خواهند کرد.

آرزوی استاندار در جاده یاسوج- سی‌سخت!/آخرین وضعیت تونل‌ها و جاده‌ای که اسیر سیاسی‌کاری شد+فیلم 11
گردنه مشرف به پل‌کلو در جاده سی‌سخت

استاندار سپس با هیئت همراه به محل حفر تونل های مشرف به گردنی قلیانی رفت که در آنجا پیمانکاران از هر دو سر در حال حفر تونل‌های دوقلو بودند.

بامداد جمعه خونین در گچساران+تصویر
دنبال کنید

به گزارش فارس از هر طرف ۱۵ تا ۲۰ متر تونل حفر شده و پیمانکار می‌گفت دو شیفت تا ساعت ۴ صبح در حال کار هستند که تا پایان امسال تونل تمام خواهد شد و البته بهره برداری از تونل‌ها را به دو سال آینده موکول کرد.

استاندار در این بازدید از پیمانکار پرسید که آیا مشکلی بر سر راه دارد که پیمانکار هم گفت تا الان هیچ گونه مشکلی برای ساخت تونل نبوده و مسئولان همکاری لازم را داشته اند.

آرزوی استاندار+وعده پیمانکار تونل‌های دوقلوی جاده سی‌سخت و آخرین وضعیت کمربندی یاسوج را اینجا ببینید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi