یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

توان لجستیکی هلال احمر دشتستان تقویت می‌شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور دیدار و ملاقات کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79979
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

توان لجستیکی هلال احمر دشتستان تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضائی نماینده دشتستان در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های جمعیت هلال استان بوشهر و همچنین شهرستان دشتستان در سیلاب اخیر که بر اثر بارش‌هایی موسوم به مونسون بود، درخواست‌هایی از رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر تقویت توان لجستیکی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان و همچنین درخواست احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای را خواستار شد.

ابراهیم رضایی همچنین خواستار ساخت مجتمع آموزشی، اداری، امدادی و فرهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان شد.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از پیگیری‌های نماینده دشتستان در مجلس برای تقویت هلال احمر در استان بوشهر و شهرستان دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر از استان‌های حادثه‌خیز کشور است.

وی اضافه کرد: وقوع حوادثی همچون زلزله، سیل و سایر بلایای طبیعی و همچنین واقع شدن منطقه صنعتی پارس جنوبی و عسلویه و سایر تأسیسات نفتی در استان بوشهر بیانگر شرایط خاص این استان است.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر تقویت توان امدادی در استان بوشهر و شهرستان دشتستان تاکید کرد و در خصوص درخواست‌های نماینده دشتستان و مدیرکل بحران استانداری بوشهر نیز قول همکاری داد.

کوروش دهقان مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با ارائه درخواستی در خصوص توان افزایی لجستیکی در سراسر استان بوشهر و تقویت ادوات و تجهیزات امدادی را برای همه شهرستان‌های استان، از ریاست جمعیت هلال احمر درخواست کرد.

احسان ایزدپناه سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر گزارشی از فعالیت این جمعیت و همچنین حوزه کاری شهرستان دشتستان به خصوص فعالیت و عملکرد در سیل و آبگرفتگی های اخیر را خدمت ریاست جمعیت ارائه داد./

هم‌زمان با انقلاب، زنان متأثر از دیدگاه‌های شریعتی بودند / سیاست گذاری درحوزه مباحث زنان در دولت تدبیر و امید دستخوش تغییرات اساسی شد!
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi