یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزادگان سرافراز همچنان همان روحیه مقاومت و ایستادگی را حفظ کرده‌اند

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران با تعدادی از آزادگان شهرستان رودسر دیدار و گفتگو کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79976
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

آزادگان سرافراز همچنان همان روحیه مقاومت و ایستادگی را حفظ کرده‌اند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد صفری ملک میان نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، با حضور در منزل آزادگان سر افراز (علی کدیور)، (ابراهیم فرخ نیا )، (موسی محمدی)، (حمید بابایی ) و (احمد عبدی) ضمن تبریک ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرورآفرین آفرین آزادگان سه مهین اسلامی، صبر و استقامت آنان را در سال های اسارت رژیم بعث ارج نهاد.

حجت الاسلام صفری در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با بیان اینکه  ۲۶ مردادماه، مصادف با سالروز ورود اولین کاروان از آزادگان جنگ تحمیلی در سال ۶۹ به میهن اسلامی و از شادترین روزهای تاریخ این سرزمین است، اظهار داشت: این روز را به همه مردم شهرستان‌های رودسر و املش ، بویژه آزادگان و خانواده گرانقدرشان تبریک عرض می‌کنم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: فرزندان غیور و سرافراز ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به اسارت دشمن بعثی درآمدند و سال‌ها با تحمل شکنجه‌ها و درد غربت، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار دفاع مقدس افزودند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس یادآور شد: آزادگان غیور در دوران اسارت، ذره‌ای از آرمان‌ها و اعتقادات خود کوتاه نیامدند و همچنان به دفاع از موجودیت انقلاب، شرف و عظمت ایران پرداختند و اکنون نیز پس از گذشت سال‌ها، همچنان همان روحیه مقاومت و ایستادگی را حفظ کرده‌اند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi