چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات کنیم یا به سراغ سئو سایتمون بریم؟

تبلیغات کنیم یا به سراغ سئو سایتمون بریم؟ این روزها آنقدر درباره تبلیغات و سئو صحبت میشود که بسیاری از صاحبان شغل به یک سردرگرمی در این باره رسیده اند که با توجه به محدوده هزینه ای که وجود دارد به سراغ کدام برویم. یک طراحی بنر حرفه ای ایجاد کنیم و آن را تبلیغات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79955
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

کرونا :

تبلیغات کنیم یا به سراغ سئو سایتمون بریم؟

تبلیغات کنیم یا به سراغ سئو سایتمون بریم؟

این روزها آنقدر درباره تبلیغات و سئو صحبت میشود که بسیاری از صاحبان شغل به یک سردرگرمی در این باره رسیده اند که با توجه به محدوده هزینه ای که وجود دارد به سراغ کدام برویم. یک طراحی بنر حرفه ای ایجاد کنیم و آن را تبلیغات اینترنتی به کار بگیریم. یا به سراغ مختصصین سئو برویم و با پرداخت هزینه ای ماهانه از آن ها بخواهیم که صفحات سایت ما را سئو کنند.

هر دوی این موضوعات امروز به یک امر کلیدی در ذهن کارفرمایان، صاحبان شغل و افرادی که به دنبال تجارت و کسب درآمد هستند تبدیل شده است.

 

تبلیغات کنیم یا به سراغ سئو سایتمون بریم؟ 5

اگر این سوال دغدغه ی شماست که سرمایه خود را صرف بکارگیری از تکنیک های بهینه سازی وب سایتتون کنید یا به سراغ کمپین های تبلیغاتی بروید با ما در این مطلب همراه باشید سعی میکنیم به صورت کامل به این دغدغه ی ذهنی شما پاسخ دهیم.

 

تبلیغات آنلاین و اثرات آن بر کسب و کارتون!

هر کس به شما بگوید که تبلیغ کردن یک محصول کار درستی نیست، بی راه گفته است. اگر شما پولی که در اختیار دارید و قرار باشد با آن بین خرید یک خودرو با تبلیغ کردن کسب و کارتون یکی را انتخاب کنید کدام را انتخاب میکنید؟

بهترین حالت که انتخاب سختی هم هست این است که آن مبلغ را صرف تبلیغات کنید. چرا که تبلیغات است که می تواند با فروش خدمت یا محصول شما سود بیشتر و ماندگار تری براتون به همراه بیاره.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور وارد بجنورد شد
دنبال کنید

حالا که اینترنت به یک وسیله یا ابزار بسیار کاربردی تبدیل شده چرا از این ابزار برای بهتر دیده شدن و موفقیت بیشتر کسب و کار استفاده نکنیم.

 

تبلیغات کنیم یا به سراغ سئو سایتمون بریم؟ 6

خیلی از شغل ها هستند که تبلیغ را در اولویت اول خود می گذارند و هر چه مشکلات داشته باشند را جای خود حل میکنند اما تبلیغ را فراموش نمی کنند. تبلیغ کردن به شما کمک میکنه تا محصولی که دارید را به هزاران نفر نشان دهید، هنر شما اینجاست که بتونید نرخ تبدیل این معرفی به مشتری را بیشتر کنید. آنوقت است که نتیجه ای که بدست آورید تمام هزینه های تبلیغات شما بازمیگرداند و از سود خالص دریافتی می توانید به سراغ خرید خودروی خود بروید.

تبلیغات اینترنتی بستری مناسب برای معرفی کسب و کار است. به ویژه از زمانی که ابزار ها در این حوزه پیشرفت کردند و باعث شدند تبلیغات بسیار هدفمندتر و اصولی تر انجام بپذیرد.

 

تبلیغاتی که از نوع آنلاین انجام می شود، می تواند یک تبلیغات اینستاگرامی باشد، میتواند یک بنر تبلیغاتی جهت نمایش در سایت های اینترنتی باشد، یا حتی یک بنر در قالب تبلیغات موبایلی. همه ی این ها از مدل های مختلف تبلیغات آنلاین هستند.

 

تبلیغات کنیم یا به سراغ سئو سایتمون بریم؟ 7

با بهینه سازی سایتمون چه کنیم؟

حرف از سئو زیاد است، هر کس به نحوی به دنبال این است که سایت خود را در کلمات دلخواه کلیدی بالا بیاورد. متاسفانه همین رقابت گاها بی منطق باعث شده تا موتورهای جستجو کار سختی پیش رو داشته باشند دائما در حال بروزرسانی باشند تا نتیجه بهتری به کاربران نشان دهند.

نماینده انگلیس: خروج آمریکا از برجام مایه تأسف است
دنبال کنید

اینکه شما وارد عرصه بهینه سازی وب سایتتون بشید کار آسانی نیست، چون رقابت بیشتر شده دانش افراد افزایش یافته تقریبا بسیاری متوجه شده اند که یک سری موارد را انجام دهند تا سایتشان در موتورجستجو دیده شود.

اما در این میان بیشتر سایت هایی به قدرت می رسند که بتوانند از مختصص در این زمینه استفاده کنند و سایت خود بر اساس استاندارد های موتورهای جستجو و برای مخاطب آماده کنند. نه اینکه چند تکنیک را بیاموزند و بر اساس آن پیش بروند.

 

اگر بین دو انتخاب مانده اید، سئو انجام دهید یا تبلیغات کنید. باید بگوییم که سئو زمان بر است و شما نمی توانید در ابتدای راه به دنبال فروش محصول باشید. باید وقت بگذارید، هزینه کنید و صبر کنید. سئو چیزی نیست که بخواد در یک روز، یک ماه شمارو به قله برسونه.

اما تبلیغات هر زمانی بتوانید تبلیغات برد کردید. منظور ما این نیست که ۳ نصف شب تبلیغ کنید و هر طرحی و محصول دوست داشتید بفروشید.نه اینطور.

در زمان و شرایط درست اینکار رو انجام بدید تا نتیجه ی خوب بگیرید.

 

 

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi