پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

در سفارش سایت اختصاصی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در سفارش سایت اختصاصی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟   سفارش سایت اختصاصی یکی از مهمترین مواردی است که این روزها درخواست بالایی برای آن وجود دارد. امروزه، کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند برای اینکه در دنیای پر رقابت کاری بدرخشند، باید وارد فضای اینترنت شوند. در غیر اینصورت مشتریان زیادی را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79949
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

کرونا :

در سفارش سایت اختصاصی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در سفارش سایت اختصاصی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

سفارش سایت اختصاصی یکی از مهمترین مواردی است که این روزها درخواست بالایی برای آن وجود دارد. امروزه، کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند برای اینکه در دنیای پر رقابت کاری بدرخشند، باید وارد فضای اینترنت شوند. در غیر اینصورت مشتریان زیادی را از دست می دهند و این امر می تواند به ضرر کسب و کارها باشد. قبل از اینکه کار خود را به شرکت طراحی سایت بسپارید و قیمت سایت فروشگاهی را استعلام کنید باید نمونه طراحی سایت آن شرکت را مشاهده کنید. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت سایت فروشگاهی

ماهیت سایت

برخی از افراد تصور می کنند منظور از ماهیت سایت همان گرافیک سایت است. اما بهتر است بدانید گرافیک تنها بخشی از ابزاری است که می تواند ماهیت کسب و کار را نشان دهد. زمانی که می خواهید برای سفارش سایت اختصاصی اقدام کنید، باید در اولین قدم ماهیت کسب و کار خود را به طراح سایت انتقال دهید. به طور مثال، اگر شما کسب و کاری هستید که در زمینه نصب و اجرای زمین های ورزشی فعالیت دارید، باید این موضوع را به طراح انتقال دهید تا طراح بتواند از المان های مناسب برای بازنمایی این ماهیت استفاده کند.

گرافیک سایت

یکی از مهمترین مواردی که در سفارش سایت اختصاصی باید به آن توجه داشته باشید گرافیک سایت است. هر چقدر گرافیک سایت پیچیده تر باشد و هر چقدر گرافیک سایت تعامل بهتری را بتواند با کاربر برقرار کند، به همان اندازه کاربران زمان بیشتری را در سایت سپری می کنند و این موضوع نرخ پرش را کاهش می دهد و به افزایش رتبه سایت کمک می کند. مطالعات نشان داده اند امروزه کاربران به سایت هایی اعتماد می کنند که در لینک یک تا سه نمایش داده می شود.

جزئیات سقوط جنگنده/ خلبان چگونه از تلفات انسانی بالا جلوگیری کرد؟
دنبال کنید

منو ویژه

در سفارش سایت اختصاصی شما می توانید منو ویژه روی سایت خود داشته باشید.برای اینکار باید نیازهای کاربران خود را مشخص کنید و سپس آنها را به طراح سایت انتقال دهید. طراح سایت باید این نیازها را دسته بندی کند و به روشی که از لحاظ تکنیکال مناسب است، روی سایت نمایش دهد. اگر سایت شما دارای منویی باشد که پاسخگوی نیازهای کاربران باشد، کاربران هرگز سایت شما را ترک نمی کنند و برای مدت طولانی در سایت می مانند و شما را به اهدافتان نزدیک می کنند.

نمونه طراحی سایت

سرعت سایت

سرعت سایت از جمله مواردی است که در سفارش سایت اختصاصی به آن توجه داشته باشید. مطالعات نشان داده اند اگر سرعت سایت پایین باشد؛ باعث می شود کاربران زیادی سایت شما را ترک کنند و این امر مشکلات زیادی را برای شما به وجود می آورد. کاربران تمایل دارند وارد سایت هایی که شوند که به سرعت می توانند به آنچه نیاز دارند برسند. اگر سایت شما سرعت پایینی داشته باشد و مدت زمان زیادی طول بکشد تا لود شود، حس خوبی را در کاربران به وجود نمی آورد و حتی ممکن است بر روی برند شما تاثیر بگذارد.

چگونه باید نمونه طراحی سایت را بررسی کنیم؟

بررسی نمونه طراحی سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. در بررسی نمونه طراحی سایت باید به این نکات توجه کنید:

  • آیا نمونه طراحی سایت گرافیک خوبی دارد و می تواند با کاربران تعامل داشته باشد؟
  • آیا نمونه طراحی سایت ماهیت کسب و کار را نشان می دهد؟
  • آیا نمونه کارها سرعت بالایی دارند و می توانند پاسخگوی نیازهای کاربران باشند؟
هدف از برگزاری جشنواره صالحین تقویت نظام تربیتی بسیجیان است
دنبال کنید

به طور کلی، بهتر است زمانی که می خواهید به شرکت طراحی سایت بروید، ابتدا نمونه کارها را بررسی کنید تا بتوانید با خیال آسوده به آن شرکت اعتماد داشته باشید.

قیمت سایت فروشگاهی چقدر است؟

قیمت سایت فروشگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین مسئله این است که شما از کدام زبان برنامه نویسی یا سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی سایت خود استفاده می کنید. همچنینف گرافیکی که در برای طراحی سایت به کار می رود بر قیمت طراحی سایت فروشگاهی اثر می گذارد. بدیهی است، هر چقدر گرافیک سایت پیچیده تر باشد و هر چقدر از المان های بیشتری در سایت استفاده شود، به همان اندازه قیمت سایت افزایش پیدا می کند. زیرا المان های به کار رفته در سایت اگر تخصصی باشند بر میزان تعامل کاربران بر سایت اثر می گذارند.

سفارش سایت اختصاصی

برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی سایت و سفارش سایت اختصاصی با شما در میان بگذاریم. اگر می خواهید برای سفارش سایت اختصاصی اقدام کنید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید این موارد شامل گرافیک سایت، سرعت سایت و منو طراحی شده در سایت می شوند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi