پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله حسینی از خدمات شرکت نفت گچساران/کاهکش: دغدغه‌مند مردم مناطق محروم استان هستیم

به گزارش کرونا از یاسوج، مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد. مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این دیدار با بیان اینکه شرکت نیاز به توصیف و توضیح ندارد و معادل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79875
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

قدردانی آیت‌الله حسینی از خدمات شرکت نفت گچساران/کاهکش: دغدغه‌مند مردم مناطق محروم  استان هستیم

به گزارش کرونا از یاسوج، مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این دیدار با بیان اینکه شرکت نیاز به توصیف و توضیح ندارد و معادل ۲۰ درصد نفت کل کشور از این شرکت تامین می‌شود گفت: کشوری که درآمد اصلی آن از نفت است، شهرستان گچساران را حائز اهمیت می‌کند تمامی نفتی که می خواهد از کشور صادر شود باید از طریق گره در منطقه شرکت بهر‌ه‌برداری  گچساران عبور کرده و هدایت گری این صادرات با همکاران ما در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است و همین اهمیت کار ما را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه وظایف سنگین ما از یک طرف نگرانی ها و دلهره ها را بیشتر کرده و از سوی دیگر مسئولیت‌ها را بر گردن ما بیشتر می‌کند گفت: وسعت کار ما به اندازه ۳۵۰ در ۴۰۰ کیلومتر مربع از فارس تا بوشهر و استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است که در بیابان و کوه و دشت و شهر و روستا تاسیسات ما پراکنده شده و این باعث گردیده تا احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خطاب به نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: همین رسالت سنگین و مسئولیت بزرگ ایجاب می‌کند که نماینده ولی فقیه در استان به عنوان پدر معنوی کهگیلویه و بویراحمد در کنار این مجموعه بوده و لذا به هدایت‌گری شما نیازمندیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: ماموریت کاری ما بسیار گسترده است و امیدواریم بعد از برداشته شدن تحریم ها حداکثر تولید را داشته باشیم همچنان که در حوزه گاز نیز ۸۵ درصد گاز بیدبلند ۲ توسط ما تأمین می شود و ۱۵ هزار بشکه مایعات گازی به ماهشهر برای صادرات به کشورهای دیگر می‌فرستیم.

اقدامات بانک کشاورزی در راستای حمایت از بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/حمایت از طرح‌های گلخانه‌ای
دنبال کنید

کاهکش با بیان اینکه در کنار همه این مسئولیت ها وظیفه دیگر ما مسئولیت اجتماعی است که بر عهده داریم اظهار کرد: تمام آنچه را که می فروشیم پول آن وارد خزانه دولت می شود اما مسئولیت اجتماعی ما ایجاب می‌کند که امکانات از جمله ماشین آلات را به روستاها و نقاط دیگر فرستاده و همکاری با مسئولان دولتی و همچنین بسیج و سپاه داشته باشیم ما در حوزه‌ای از راه گرفته تا آب آشامیدنی دغدغه مردم را داریم.

این مسئول با بیان اینکه عوارض خود را به روز پرداخت می‌کنیم یادآور شد: بخش زیادی از پرداخت مالیات ها در استان برعهده شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بوده تا این که بار سنگینی را از روی دوش مردم برداریم و بار استان را در حوزه مالیاتی سبک کنیم.

کاهکش در ادامه با بیان اینکه ۹۰ درصد نیروی حاضر در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بومی هستند گفت: با همه توان در کنار مسئولان استانی برای توسعه استان گام برمی‌داریم. 

کاهکش در بخش دیگری از اظهارات خود در حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه مسئولیت اجتماعی برای نمونه جاده شهید طیب را در دستور کار داریم الان نزدیک به هفت ماه است ماشین آلات ما پای کار هستند و هم چنین روزی را نداریم که فرمانداران نقاط مختلف استان با ما برای همراهی و همکاری تماس نداشته باشند هر چند در بعضی جاها از لحاظ قانونی اجازه این کار را نداریم اما بر حسب مسئولیت اجتماعی گاه خارج از قاعده و قانون به کمک دستگاه های اجرایی جهت رفع مشکلات مردم می‌رویم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با همه این کارهایی که انجام می دهیم منتی بر روی دوش مسئولان و مردم نداریم اما گاه مورد بی‌مهری‌های قرار می‌گیریم و برخی اخبار کذب منتشر می شود.

مردم دنا آماده همه گونه حمایتی از ملت مظلوم فلسطین هستند
دنبال کنید

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نفت یکی از نعمت های بزرگ خداوندی برای ملت ایران است تصریح کرد: ۲۰ درصد نفت کشور از گچساران استخراج می شود که آماری بسیار مهم برای استان و این شهرستان محسوب می‌شود.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه وظیفه سخت و دشواری را بر عهده داری و مجموعه وسیعی در وسعت ۳۰۰ در ۴۰۰ کیلومتر را مدیریت می‌کند یادآور شد: مدیریت بر یک مجموعه هفت هزار نفری و همچنین استخراج ۲۰ درصدی نفت کشور وظیفه سنگینی است که بر عهده شما گذاشته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازم است در حوزه مسئولیت اجتماعی به حوزه فرهنگی توجه بیشتری شود گفت: متاسفانه اکنون دشمن با تهاجم و شبیخون فرهنگی به جنگ مردم و جوانان آمده و باید بیشتر در این حوزه هزینه شود تا اینکه جوانان تیرهای زهرآلود دشمنان در امان باشند.

وی بیان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تاکنون خدمات پرشماری را ارائه داده و در بحران ها همواره در کنار مسئولان استانی بوده که ما نیز به نوبه خود از این همراهی و همکاری قدردانی می‌کنیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه در حوزه مسئولیت اجتماعی به صورت پول نقد کمک نمی‌کنیم یادآور شد: وظیفه ما این است که در جاهایی که از ما مطالبه گری کرده‌اند به ساخت مسجد، کتابخانه و راه و مصلا همت کرده و در این زمینه مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهیم.

کاهکش گفت: خوشبختانه ارتباط مستقیمی میان استاندار کهگیلویه و بویر احمد با نماینده وزیر در مسئولیت های اجتماعی برقرار شده و امید است که با این ارتباط بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم استان و شهرستان گچساران ارائه دهیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi