سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ مجوز خرید تجهیزات خارجی کارخانه آهک هیدراته پلدختر از وزارت صمت

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس در دیدار با وزیر صنعت ، معدن و تجارت از اخذ مجوز خرید تجهیزات و ماشین آلات خارجی کارخانه آهک هیدراته پلدختر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79860
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

اخذ مجوز خرید تجهیزات خارجی کارخانه آهک هیدراته پلدختر از وزارت صمت

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت ، سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت ، معدن و تجارت در خصوص رفع موانع و مشکلات کارخانه آهک هیدراته شهرستان پلدختر دیدار و گفتگو کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به اینکه یکی از مشکلات حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان بیکاری جوانان نجیب است که به دلیل نبود صنعت و شغل در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند ، افزود: کارخانه آهک هیدراته پس از پتروپالایش دومین طرح صنعتی بزرگ شهرستان پلدختر است که با افتتاح و راه اندازی این کارخانه زمینه ساز اشتغال تعداد قابل توجهی از جوانان فراهم می شود و تمام تلاش خود را جهت ورود طرح های صنعت در شهرستان به کار گرفته ام‌.

وی با بیان اینکه بخشی از تجهیزات مورد نیاز کارخانه آهک هیدراته در داخل کشور تولید می شود ، افزود : با پیگیری های انجام شده ساخت این ماشین آلات و تجهیزات در داخل کشور در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: تعدادی از ماشین آلات و تجهیزات کارخانه آهک هیدراته در خارج از کشور تولید می شود و بایستی وزارت صمت مجوزات و همکاری لازم در این خصوص را داشته باشد تا مشکلات پیش روی این پرژوه برداشته شود.

براساس این گزارش؛ فاطمی امین وزیر صمت نیز ضمن استقبال از سخنان و پیشنهادات نماینده مردم پلدختر و معمولان دستور مجوز خرید و ورود تجهیزات مورد نیاز کارخانه آهک هیدراته پلدختر از خارج از کشور را صادر کرد./

آلاینده کارخانجات نفتی سلامت مردم اهواز را تهدید می کند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi