سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

نشست با وزیر نفت؛ پیگیری برای حل مشکلات لارستان و گراش

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس گفت: پیگیری هایی برای آبرسانی به مناطق مختلف حوزه انتخابیه صورت گرفته و در دیدار با وزیر نفت نیز این موضوع تاکید شد تا اقدامات اساسی انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79854
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

نشست با وزیر نفت؛ پیگیری برای حل مشکلات لارستان و گراش

حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با وزیر نفت اشاره کرد و گفت: در روزهای دیداری با وزیر نفت داشتم که در این دیدار پیرامون آبرسانی به بخش های جنوبی استان فارس(بیرم، صحرای باغ، بخش مرکزی گراش، چاهورز، خیرگو و علامرودشت) مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی افزود: وزیر نفت در پاسخ به این مطالبه بیان کرد که براساس مذاکرات و پیگیری هایی که در گذشته صورت گرفته است وزارت نفت آماده مساعدت و مشارکت در انجام این پروژه است.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس اظهار کرد: همچنین در این نشست خواستار اختصاص بودجه بیشتر از محل مسئولیت های اجتماعی این وزارتخانه برای پروژه های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و ورزشی حوزه انتخابیه شدم.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در یک سال گذشته وزارت نفت نیز اقداماتی را در حوزه های ورزشی، بهداشتی، و … حوزه انتخابیه داشته است که باید بابت این اقدامات از این وزارتخانه تقدیر و تشکر کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi