یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقا بیمارستان در حال ساخت کوهدشت به 250 تختخواب/کلنگ بیمارستان 64 تختخوابی رومشکان در روزهای آینده به زمین زده می شود

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده کلنگ بیمارستان ۶۴ تختخوابی رومشکان در روزهای آینده به زمین زده می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79845
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

ارتقا بیمارستان در حال ساخت کوهدشت به 250 تختخواب/کلنگ بیمارستان 64 تختخوابی رومشکان در روزهای آینده به زمین زده می شود

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: حوزه بهداشت و درمان حوزه ای بسیار مهم بوده چرا که با سلامت و جان مردم در ارتباط است؛ بنابراین تلاش های متعددی در این رابطه داشتیم تا اینکه وضعیت تجهیزات و امکانات مراکز درمانی حوزه انتخابیه مطلوب شوند.

وی افزود: بیمارستان کوهدشت تنها بیمارستان حوزه انتخابیه است چرا که رومشکان فاقد مرکز درمانی بیمارستانی بوده و متاسفانه این بیمارستان نیز امکانات مطلوبی نداشت و با تلاش های مستمر توانستیم امکانات و تجهیزاتی برای این بیمارستان اخذ کنیم.

اخذ دستگاه اکسیژن ساز و ام آر آی برای بیمارستان کوهدشت

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: به عنوان مثال دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان کوهدشت وجود نداشت که با پیگیری های انجام شده دو دستگاه اکسیژن ساز به این بیمارستان اختصاص داده شد.

وی عنوان کرد: همچنین بیمارستان شهرستان کوهدشت به دستگاه ام آر آی نیاز داشته و در همین زمینه تلاش های زیادی صورت گرفت تا این دستگاه هم در بیمارستان نصب شده است همچنین تجهیزات دیگری هم در اختیار این مرکز درمانی قرار داده شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان کوهدشت با کمبود پزشک متخصص مواجهه است که در این رابطه با وزیر بهداشت صحبت شد و مقرر گردید تا در سفر روزهای آینده خود به استان لرستان این نیازها بررسی و دستورات لازم صادر شود.

بیمارستان در حال ساخت کوهدشت ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد

مبلغی گفت: با پیگیری های انجام شده بیمارستان در حال ساخت کوهدشت هم ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در طول ۲ سال گذشته اعتباراتی برای آن تخصیص پیدا کرده است همچنین در سفر ریاست جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع ملی برای آن اختصاص یافت و ۲۰۰ میلیارد هم مقرر گردید از ماده ۵۶ برای ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شود.

اولین جلسه شورای سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان باشت +حواشی
دنبال کنید

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: در روزهای اخیر از وضعیت بیمارستان در حال ساخت کوهدشت بازدیدی داشتم و باید گفته شود اگر به همین صورت روند احداث این پروژه ادامه داشته باشد در ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: بیمارستان در حال ساخت کوهدشت در ابتدا ۱۶۰ تختخوابی بود اما با تلاش های انجام شده به بیمارستان ۲۵۰ تختوابی ارتقا پیدا کرد و امکانات مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است همچنین برای شهرستان رومشکان هم که هیچ بیمارستانی ندارد مجوز ماده ۲۰ احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی را اخذ کردیم و هر آنچه را که نیاز بوده برای ساخت این بیمارستان مهیا شده است و در آینده ای نزدیک هم کلنگ آن به زمین زده می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi