سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر بهداشت؛ پیگیر تسریع در تکمیل پروژه های درمانی سنندج

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: اخیرا دیداری با وزیر بهداشت داشتم و در این دیدار پیرامون تکمیل پروژه های بهداشت و درمان و همچنین تامین نیازهای در این حوزه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79831
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر بهداشت؛ پیگیر تسریع در تکمیل پروژه های درمانی سنندج

سید مهدی فرشادان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با وزیر بهداشت داشتم و در این دیدار پیرامون تکمیل پروژه های بهداشت و درمان و همچنین تامین نیازهای در این حوزه مباحثی مظرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

وی افزود: در این دیدار مباحثی همچون سرعت بخشی به روند ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کامیاران، تجهیز و توسعه زیرساخت های درمانی و پزشکی در شهرستان های سنندج و دیواندره مطرح تا اقداماتی در این زمینه انجام گیرد.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس بیان کرد: از دیگر مواردی که در این نشست خواستار شدم جلب حمایت وزارتخانه در جهت رفع کمبود اعضای هئیت علمی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مدیریت و هدایت استان کردستان به سمت مرکز توریسم درمانی غرب کشور بوده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین در این دیدار به اولویت بخشیدن به بومی گزینی در استان کردستان، توجه جدی و نظارت بر مطالبات دانشجویان و تعیین تکلیف به حق مدافعان سلامت، ضرورت شبانه روزی شدن درمانگاه شهرهای حسین آباد، موچش، هزارکانیان و شویشه اشاره شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi