شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان به شهرداری های غرب خراسان رضوی

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: قریب به ۲ میلیارد تومان کمک به شهرداری های غرب خراسان رضوی اولین ره آورد دیدار نمایندگان غرب استان خراسان رضوی با رئیس سازمان شهرداری ها بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79827
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر  2 میلیارد تومان به شهرداری های غرب خراسان رضوی

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار با رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اشاره کرد و گفت: پس از دیدار و گفت و گو نمایندگان غرب استان خراسان رضوی اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به شهرداری های حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

وی افزود: در این دیدار آقای جمالی نژاد ضمن استماع مشکلات شهرداران حوزه انتخابیه قول کمک ۳۰۰ میلیون تومانی به هر شهرداری را به شهرداران غرب خراسان رضوی دادند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس عنوان کرد: همچنین قول واگذاری اتوبوس به شهرداری سبزوار با ۲۰ درصد آورده شهرداری و ۸۰ درصد کمک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و خرید تمامی ادوات مورد نیاز شهرداری های با کمک ۴۰ تا ۷۰ درصدی سازمان شهرداری از دیگر قول های این نشست بود.

محبی عنوان کرد: کمک به شهرداری سبزوار در حوزه پسماند و کمک به تعمیر اتوبوس های شهرداری سبزوار نیز از دیگری مواردی بود که در این نشست مورد موافقت قرار گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi