شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرده سیاسی که با بیانه‌نویسی خیال زنده‌نمایی دارد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار و با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شد. در این نشست هاشمی مهر با بیان اینکه هفته دولت را در پیش رو داشته و همه وظیفه روشنگری داریم اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79788
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

مرده سیاسی که با بیانه‌نویسی خیال زنده‌نمایی دارد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار و با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

در این نشست هاشمی مهر با بیان اینکه هفته دولت را در پیش رو داشته و همه وظیفه روشنگری داریم اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب شاهد دشمنی گسترده از سوی استکبار جهانی علیه انقلاب نوپا بودیم در جنگ تحمیلی نیز با همه توان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی وارد شدند و ترفندهای مختلفی را نیز بعد از آن به کار گرفتند دشمن دیگر امیدی به جنگ نظامی ندارد و به دنبال جنگ روانی بوده و تلاش اصلی آنها در این راه زیر سوال بردن ارزشهای دینی و معنوی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با رسانه های گفتاری و شنیداری و ۷۰ سازمان جاسوسی در دنیا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند تا در ابعاد مختلف ناامیدی را میان مردم ایجاد کنند.

هاشمی‌مهر افزود: اوج تقابل و دشمنی آنها با ما در بحث ناامیدی مردم است و بعد از هشت سال دفاع مقدس اکنون میدان سخت و خطرناکی را پیش رو داریم و نباید در دام دشمن گرفتار شویم.

این مسئول ارشد سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از ابعاد بسیار خطرناک در سیاستهای خصمانه دشمنان این است که اقدامات و خدمات نظام جمهوری اسلامی را کوچک جلوه داده و مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند.

وی در ادامه به بیانیه اخیر یکی از سران فتنه اشاره کرد و گفت: این بیانیه نشان دهنده اوج نادانی یک فرد است و تلاشی برای زنده نمایی یک مرده سیاسی بود.

فراکسیون مستقلین در حال برنامه‌ریزی برای تصاحب کرسی نایب رییسی و دبیری در هیات رییسه است
دنبال کنید

این مسئول با بیان اینکه میرحسین موسوی در این بیانیه ۴ موضوع را دنبال می‌کرد گفت: یکی از این موضوعات حمله به سیاست ها و برنامه های داخلی نظام بود که اقدامات و خدمات نظام زیر سوال رود.

هاشمی‌مهر افزود: محور دوم و اوج خباثت توهین به شخصیت وزین و انقلابی و شهید راه دفاع از حرم سردار حسین همدانی بود که نشان دهنده اوج نادانی یک فرد است.

وی تصریح کرد: محور چهارم یک مرده سیاسی در این بیانیه در خصوص جانشینی رهبری بود که حرف بی پایه و بی اساس و بی ارزش تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi