دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با معاون وزیر ورزش؛ پیگیری حل مشکل پروژه های ورزشی دورود و ازنا

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: پیگیری های لازم برای حل مشکلات پروژه های ورزشی شهرستان های ازنا و دورود با جدیت دنبال می شود تا اینکه با تکمیل این پروژه ها فضای ورزشی برای جوانان فراهم شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79767
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

نشست با معاون وزیر ورزش؛ پیگیری حل مشکل پروژه های ورزشی دورود و ازنا

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با معاون وزیر ورزش داشتم که در این دیدار پیرامون تکمیل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم در جهت حل آنها انجام شود.

وی افزود: در این نشست در خصوص تامین اعتبار و تکمیل قرارگاه کوهنوردی طیان ازنا و همچنین تکمیل مجموعه ورزشی چقا بهرام دورود جهت استفاده تیم های ملی مطرح شد که مورد موافقت قرار گرفتند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس عنوان کرد: در این نشست مواردی مصوب شد که می توان به بهره برداری از مجموعه ورزشی چقا بهرام در ماه جاری، پیگیری اعتبار پروژه های نیمه تمام ورزشی، ساخت ۳ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی در ۲ شهرستان اشاره کرد و همچنین سفر معاون وزیر به حوزه انتخابیه بوده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: پیگیری های لازم برای حل مشکلات پروژه های ورزشی شهرستان های ازنا و دورود با جدیت دنبال می شود تا اینکه با تکمیل این پروژه ها فضای ورزشی برای جوانان فراهم شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi