جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت بانک توسعه و تعاون با تسهیلات مشاغل خانگی برای کوهدشت و رومشکان

نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده بانک توسعه و تعاون با تسهیلات مشاغل خانگی برای کوهدشت و رومشکان موافقت نمود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79761
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

موافقت بانک توسعه و تعاون با تسهیلات مشاغل خانگی برای کوهدشت و رومشکان

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود بامدیرعامل بانک توسعه و تعاون  اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با مدیرعامل بانک توسعه و تعاون داشتم که در این دیدار بر ضرورت حمایت از طرح های اشتغالزا در کوهدشت و رومشکان تاکید شد و در حقیقت در این نشست مطالبه کردم تا بانک توسعه و تعاون حمایت خود را نسبت به طرح های اشتغالزا داشته باشد.

وی افزود: در میان طرح های اشتغالزا مشاغل خانگی بخاطر شمول فراوان که می تواند افراد زیادی را تحت پوشش قرار دهد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: در این نشست درخواست کردم با توجه به بیکاری شدید در کوهدشت و رومشکان، بیشترین تسهیلات به این ۲ شهرستان اختصاص پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: همچنین مدیرعامل بانک توسعه تعاون هم با درخواست اینجانب موافقت نمود و در واقع اعلام کرد به هر میزانی که این دو شهرستان تسهیلات نیاز دارند پرداخت شود لذا متقاضیان می توانند با ارائه طرح های اشتغالزایی خود به اداره کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و یا اداره صمت مراجعه نمایند تا اینکه به شعب بانک توسعه و تعاون مرفی گردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi