دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبارات ویژه برای نوسازی ماشین آلات راهداری بوکان و تامین قیر مورد نیاز برای راه های روستایی اختصاص یابد

نماینده مردم بوکان در مجلس در دیدار با رییس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای نوسازی ماشین آلات راهداری بوکان و تامین قیر مورد نیاز برای راه های روستایی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79752
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

اعتبارات ویژه برای نوسازی ماشین آلات راهداری بوکان و تامین قیر مورد نیاز برای راه های روستایی اختصاص یابد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور دیدار و گفت و گو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار ضمن در خواست اختصاص اعتبارات ویژه برای نوسازی ماشین آلات راهداری بوکان و  تامین قیر مورد نیاز برای راه های روستایی که آماده آسفالت است، گفت: پیمانکار  پروژه روکش  شهریکند، نوبار و رحبم خان تجهیز کارگاه کرده اما اعتبارات تخصیص یافته ناچیز است و نیاز به اعتبار ویژه دارد.

وی در ادامه گفت: روکش جاده حمامیان و آماده سازی و زیر سازی جاده روستاهای باغچه بهی، قادرآباد و نیسک آباد، ترکاشه، قشلاق حاجی شهاب و کانی قلعه از دیگر مطالبات شهرستان بوکان است.

حبیب زاده ادامه داد: رییس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای نیز دستور داد که اعتبارات ویژه ایی برای نوسازی ماشین آلات راهداری بوکان اختصاص پیدا کند و همزمان دستور اختصاص قیر را نیز صادر کرد.

نماینده مردم بوکان خاطرنشان کرد: همچنین امانی دستور داد که آسفالت راه  روستاهایی را که درخواست شد با هماهنگی اداره کل راهداری آذربایجان غربی بررسی و اقدام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi