پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با رئیس سازمان عشایر؛ پیگیری حل مشکل راه های عشایری قوچان و فاروج

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: پیگیری هایی برای حل مشکلات عشایر حوزه انتخابیه صورت گرفته است و مقرر شد اقداماتی برای تامین نیازهای این عزیزان انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79734
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

نشست با رئیس سازمان عشایر؛ پیگیری حل مشکل راه های عشایری قوچان و فاروج

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با رئیس سازمان عشایر کشور اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته دیدار و گفت و گویی با رئیس سازمان عشایر کشور داشتم که در این نشست پیرامون دغدغه های به حق عشایر شهرهای قوچان و فاروج مباحثی مطرح شد تا اینکه برای رفع آنها گام هایی برداشته شود.

وی افزود: تثبیت و استمرار تولید در گرو حمایت و تقویت جامعه عشایری است و آنچه تاکنون به صورت قطره چکانی اختصاص یافته در خور مرزدان داران وطن نبوده است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس اظهار کرد: مطالباتی برای حل مشکل عشایر منطقه مطرح شد و مقرر شد اقداماتی در جهت این درخواست ها صورت گیرد تا مشکل عشایر به نحوی مرتفع شود.

آذری بیان کرد: از موارد مطروحه در این نشست می توان به بهسازی راه های عشایری و تامین یک دستگاه مینی لودر برای تسهیل در این امر، پیگیری تامین تانکر آبرسانی با توجه به مبرم عشایر در سکونتگاه های موقت و همچنین پیگیری اختصاص تسهیلات پروار بندی با توجه به وضعیت نامناسب تولید  در این حوزه اشاره کرد و مقرر شد اقداماتی در این راستا صورت پذیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi