سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جعل اسناد و زمین خواری ۹۶۰ میلیاردی در کرج

به گزارش کرونا از کرج، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه در خصوص کلاهبرداری ۹۶۰ میلیاردی در کرج، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت گسترده فردی در زمینه جعل اسناد و فروش زمین‌های بلاصاحب مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79586
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

جعل اسناد و زمین خواری ۹۶۰ میلیاردی در کرج

به گزارش کرونا از کرج، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه در خصوص کلاهبرداری ۹۶۰ میلیاردی در کرج، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت گسترده فردی در زمینه جعل اسناد و فروش زمین‌های بلاصاحب مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود که متهم با شناسایی زمین‌های بلاصاحب ابتدا اقدام به شکایت بر روی مالک آن‌ها در مراجع قضائی کرده و پس از اطمینان از عدم وجود ورثه، با جعل سند برای ردگم کردن چندین دست املاک را در بین آشنایان خود سند زده و در پایان آن ها را به مبالغ هنگفت به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ادامه ماموران پس از چندین ماه انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر کرج شده و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهم با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به انجام جعل اسناد املاکی به مساحت ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع اقرار کرد.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش املاک کلاهبرداری شده توسط متهم را بیش از ۹۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت خرید املاک حتماً نسبت به استعلام اصالت آن اقدام کنند.

قول استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آیت الله اعرافی
دنبال کنید

انتهای پیام/ج


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi