پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گراز مادر و 3 توله در چاروسا غرق شدند/ شکایت محیط زیست از آبفا

به گزارش کرونا از یاسوج، اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متاسفانه بی‌تفاوتی مسؤولان آب و فاضلاب بخش چاروسا در ایمن سازی دریچه منهول حوضچه آب شرب این شهرستان باعث تلف شدن یک راس گراز ماده به همراه ۳ توله‌اش شد. وی گفت : در ۵۰ کیلومتری مرز مناطق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79577
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

گراز مادر و 3 توله در چاروسا غرق شدند/ شکایت محیط زیست از آبفا

به گزارش کرونا از یاسوج، اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متاسفانه بی‌تفاوتی مسؤولان آب و فاضلاب بخش چاروسا در ایمن سازی دریچه منهول حوضچه آب شرب این شهرستان باعث تلف شدن یک راس گراز ماده به همراه ۳ توله‌اش شد.

وی گفت : در ۵۰ کیلومتری مرز مناطق حفاظت شده با آزاد، منبع آب شرب بخش چاروسا احداث شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه بر اثر عدم تمهیدات ایمنی لازم توسط مسؤولان آب و فاضلاب شهری و روستایی بخش چاروسا، یک قلاده گراز به همراه ۳ توله‌اش در حوضچه دریچه منهول که مملو از آب بود سقوط کرده و همگی تلف شدند.

جاودان خرد ادامه داد: با توجه به اینکه مسؤولان آب و فاضلاب بخش وظیفه ایمن سازی این حوضچه‌ها را داشتند اما در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی کردند، لذا موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد : محیط زیست شهرستان کهگیلویه تا حصول نتیجه از طریق مراجع قضایی پیگیر موضوع خواهد بود تا ضمن ایمن سازی دریچه از اتفاقات ناگوار احتمالی آینده جلوگیری شود.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi