جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرگذشت حزن‌انگیز یک شهید در کهگیلویه و بویراحمد/تنها خواسته دختر شهید چیست؟

به گزارش کرونا از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌ها نماز جمعه قلعه رئیسی به سرگذشت یک شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که شنیدن آن حزن‌انگیز است. وی با بیان این که نماز جمعه این هفته به یاد شهید «علی دلیر» ساکن روستای دولاب تلخ از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79537
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

سرگذشت حزن‌انگیز یک شهید در کهگیلویه و بویراحمد/تنها خواسته دختر شهید چیست؟

به گزارش کرونا از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌ها نماز جمعه قلعه رئیسی به سرگذشت یک شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که شنیدن آن حزن‌انگیز است.

وی با بیان این که نماز جمعه این هفته به یاد شهید «علی دلیر» ساکن روستای دولاب تلخ از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود گفت: شهیدی که اهل کسب حلال و زحمت و تلاش در جهت تهیه معاش خانواده و اهل احترام به پدر و مادرش بود.

صلواتی افزود: این شهید به عنوان سرباز برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در کردستان شیمیایی می شود و گاز خردل سراسر وجود او را می گیرد و در نهایت از یک بیمارستان به دیگر بیمارستان‌ها در بین راه در اهواز غریبانه و مظلومانه به شهادت می رسد.

وی ادامه داد: حتی بدن مطهرش در منطقه و استان دفن نشد و به صورت غریبانه ای در اهواز دفن می‌شود و بعدها اقوام و بستگانش متوجه می شوند لذا حق این بود در این سال‌ها مسئولان بنیاد شهید استان و شهرستان و حوزه مقاومت بسیج و ارتش جمهوری اسلامی یادواره ای در جهت زنده نگه داشتن نام و یاد این شهید برگزار می کردند.

صلواتی گفت: این شهید دختری دارد که در موقع شهادت ۶ ماه داشت امروز تنها خواسته اش از ارتش یگان اعزام کننده بابای شهیدش و دیگر نهادها شناسایی بابای شهیدش و اطلاع و آگاهی از یگان و نحوه شهادت و قبر و گلزار شهید است امیدواریم مسئولان تلاش کنند و مطالبه این دختر شهید را محقق کنند.

رها کردن کودکان کار آسیب های اجتماعی زیادی به همراه دارد
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi