جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعیت هلال احمر گچساران آماده خدمت در مواقع ضروری

به گزارش کرونا از کهگیلیویه و بویراحمد نیروهای جمعیت هلال احمر استان با تلاش شبانه روزی در کنار دیگر دستگاه هادر حوادث و بلایای طبیعی خدمات بسیاری را به مردم ارائه کردند. سید حمید افرازیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف و بلایای طبیعی همیشه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79456
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

کرونا :

جمعیت هلال احمر گچساران آماده خدمت در مواقع ضروری

به گزارش کرونا از کهگیلیویه و بویراحمد نیروهای جمعیت هلال احمر استان با تلاش شبانه روزی در کنار دیگر دستگاه هادر حوادث و بلایای طبیعی خدمات بسیاری را به مردم ارائه کردند.

جمعیت هلال احمر گچساران آماده خدمت در مواقع ضروری 5

سید حمید افرازیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف و بلایای طبیعی همیشه در کنار مردم بوده است.

جمعیت هلال احمر گچساران آماده خدمت در مواقع ضروری 6

 وی بیان کرد: در باران های شدید اخیر در گچساران امدادگران جمعیت هلال احمر در کنار دیگر اعضای ستاد بحران این شهرستان به مردم خدمات ارائه کردند.

جمعیت هلال احمر گچساران آماده خدمت در مواقع ضروری 7

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران تصریح کرد: بارندگی شدید عصر روز گذشته این شهرستان را در بر گرفت و پس از حدود ۳ ساعت پایان یافت.

 افرازیان عنوان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر گچساران افزون بر ۲۰ مورد امدادرسانی در بارندگی شدید به مردم شهر و برخی از روستاهای گچساران ارائه کردند.

 وی گفت: رهاسازی خودرو با کمک لودر شهرداری،رهاسازی منزل از زیر درخت که بر اثر وزش باد و شدت باران شدید رخ داده بود، امدادرسانی به ۳ خانوار عشایر در کنار روستای خربل، امدادسانی به منازل آب گرفته در چند محله گچساران و افزون بر ۱۰ مورد سرکشی منازل شهری در محلات مختلف از اقدامات انجام شده روز گذشته توسط هلال احمر گچساران است.

 رئیس جمعیت هلال احمر گچساران خاطرنشان کرد:در این شهرستان ۸۳ نیروی امداد رسان هلال احمر مشغول به فعالیت بوده که از این تعداد ۷ کارمند و مابقی نیز نیروی داوطلب دور دیده فعال هستند.

افرازیان بیان کرد: در جمعیت هلال احمر گچساران ۱۲ تیم برای خدمت وجود دارد که شامل ۳تیم کوهستان، ۳ تیم آوار، ۳ تیم امداد جاده‌ای و۳ تیم اسکان اضطراری است.

اصلاح‌طلبان از عملکرد دولت روحانی می‌گویند؛ شرمنده‌ایم!
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi