یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خسارات برجای مانده از سیل ۹۸ لرستان جبران و پرداخت شود

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: استمهال وام ها و پرداخت خسارات برجای مانده از سیل ۹۸ استان لرستان انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79417
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

خسارات برجای مانده از سیل ۹۸ لرستان جبران و پرداخت شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت ، سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی به همراه حمید خادم فرماندار شهرستان پلدختر با دکتر محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص پیگیری مشکلات برجای مانده از سیل ۹۸ استان لرستان و شهرستان پلدختر دیدار و گفتگو کردند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به اینکه پرداخت خسارات بازمانده از سیل تکمیل شود ، افزود: ۹۵۰ دستگاه خودرو در سیل ۹۸ در استان لرستان آسیب دید که جبران خسارت صورت نگرفته است و ۳۰۰ هکتار زمین کشاورزی که تنها منبع درآمدی مردم نجیب شهرستان پلدختر و معمولان بوده است به طور کلی از بین رفته که باید نسبت به جبران خسارات به شکل مناسبی اقدام شود.

وی افزود: استمهال وام های سیل که در سفر ریاست محترم جمهور در لرستان هم به آن تاکید کردیم و ایشان نیز دستوراتی در این خصوص دادند همچنان عملی نشده است که با توجه به شرایط اقتصادی مردم این مسئله بایستی به صورت جدی به عنوان مطالبه مردم پیگیری شود تا استمهال وام ها اجرایی شود.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: دیواره ساحلی شهر معمولان در قسمت های پرخطر همچنان تکمیل نشده است که انتظار داریم برای تامین بودجه جهت تکمیل هرچه سریعتر آن اقدام شود و ایستگاه های پمپاژ آب شهرستان که در سیل آسیب دیده اند برای مردم منطقه بسیار مهم و حیاتی هستند که نیازمند نگاه ویژه برای تکمیل و استفاده مردم از آنها است.

ضرورت ایجاد زنجیره مرغ و گوشت در خراسان شمالی
دنبال کنید

در پایان دکتر نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برخی موارد مطرح شده از سوی نماینده محترم مردم و فرماندار شهرستان در حوزه سازمان مدیریت بحران است که اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و سایر موارد را نیز از طریق هیات دولت پیگیری خواهیم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi