جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افزایش مشتریان کسب و کار شما با خدمات فالو ممبر

افزایش مشتریان کسب و کار شما با خدمات فالو ممبر   با فالو ممبر، پیج اینستاگرام شما دیگر یک پیج نیست. یک غول چراغ جادوست که تمام روابط عمومی و تبلیغات را برای مشتریان کسب و کار شما بر عهده می گیرد. همین را در مورد کانال تلگرامی شما هم میگوییم. با تکنولوژیهای ارتباطی جدید، دنیای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79322
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

کرونا :

افزایش مشتریان کسب و کار شما با خدمات فالو ممبر

افزایش مشتریان کسب و کار شما با خدمات فالو ممبر

 

با فالو ممبر، پیج اینستاگرام شما دیگر یک پیج نیست. یک غول چراغ جادوست که تمام روابط عمومی و تبلیغات را برای مشتریان کسب و کار شما بر عهده می گیرد. همین را در مورد کانال تلگرامی شما هم میگوییم. با تکنولوژیهای ارتباطی جدید، دنیای کسب و کار آنقدر سریع تغییر میکند که اگر هر روز گوش به زنگ نباشید، از آن، جا خواهید ماند. تغییرات جدید فناوری، حتی مدل قدم زدن شما را در دنیای کار هم تغییر خواهند داد.

از نظر فالو ممبر تلاش در دنیای کسب و کار دیجیتال، با تلاش در دنیای کسب و کار سنتی بسیار متفاوت است. پله های ترقی دنیای سنتی جای خود را به آسانسورهای مدرن داده اند. هوشمندی و استفاده از ابزار و تکنیکهای درست میتواند مانند یک سکوی پرتاب برای رشد کسب و کار شما عمل کند. و در کوتاهترین زمان ممکن، بیشترین بهره وری را داشته باشد.

کارشناسان فالو ممبر به خوبی می دانند چالش اصلی دنیای امروز ما که همگی با آن درگیریم، توجه و تمرکز است. کافیست چند ساعت خود را بدون گوشی و اینترنت تصور کنید. آیا در چنین شرایطی احساس می کنید از بزرگترین رخدادهای زندگیتان بی خبر مانده اید؟ اگر اینطور هستید، بدانید که اکثر انسانهای امروزی همین دیدگاه را دارند. برای همین است که اتصال به شبکه های اجتماعی پرطرفدار مانند اینستاگرام و  تلگرام اینقدر مهم شده است. این همان کاریست که مغز متفکرهای سیلیکون ولی برای جذب مشتریان اپلیکیشن های خود انجام داده اند. فالو ممبر به شما کمک می کند تا از هوشمندی نخبگان تکنولوژی و ارتباطات برای پیشبرد کسب و کار و زندگی خود بهره ببرید.

سایت فالو ممبر

انتخاب هوشمندانه فالوور های اینستاگرام و تلگرام

مشتریان فالو ممبر دوست دارند عضو گروهی باشند که با معیارهای آنها همخوانی دارد و نیازها و خواسته های آنها را برطرف میکند. گروهی که اگر لازم باشد با ارائه ی رای و نظر خود از آن طرفداری هم خواهند کرد. فالو ممبر به شما کمک می کند تا افراد مورد نظر را به گروه خود جذب کنید. افرادی که پرسونای لازم را برای تبدیل شدن به مشتریانی وفادار دارند. و می توانند بهترین تبلیغات مویرگی را برای گسترش کسب و کار شما انجام دهند.

کارشناسان فالو ممبر تمام ایده های افزایش عضو و بازدید را رصد کرده اند و با بهترین تکنیک های روز آشنا هستند. لذت شنیدن یک دینگ نوتیفیکیشن روی گوشی همراه، کیف کردن از دیدن تعداد لایک ها و قلب های قرمز کوچک اینستاگرامی و تلگرامی یک واقعیت است. دیدن عددهای کنار لایک و پسندیده شدن هم لذت بخش است و هم به محتوای ارائه شده شما اعتبار میدهد. اعتبار کسب و کارهای قدیمی که به واسطه ی قدمت و سابقه ی کار بدست می آمدند. در دنیای مدرن و شبکه های اجتماعی جای خود را به عددهای کنار قلب ها و لایک ها و آمارهای بازدید داده اند.

انهدام یک تیم تروریستی در منطقه عمومی ماکو/هلاکت سه تروریست
دنبال کنید

 

عددها را جابجا کنید تا رتبه کسب و کار شما جابجا شود

فالو ممبر

فالو ممبر این مژده را به شما می دهد که آمار و اعداد به نمایش درآمده در پیج اینستاگرام یا کانال و گروه تلگرامی شما، ضامن اعتبار و جلب اعتماد مشتریان است. آمار فالوور های یک پیج یا کانال، اولین گزینه ای است که برای انتخاب یک کسب و کار دیجیتال مورد توجه مشتریان قرار میگیرد. ما انسانها به عقل جمعی و درستی گزینه هایی که اغلب افراد تجربه ی استفاده از آن را داشته اند اعتماد میکنیم و به همین دلیل تا امروز زنده مانده ایم. واقعیت این است که همه چیز را همگان دانند و متصل شدن به یک هوش جمعی خیال ما را از مسائلی که به آنها آگاه نیستیم راحت میکند.

مشتریان فالو ممبر بسیار باهوش تر و آگاه تر از آن هستند که فریب تبلیغات زرد و بی پایه را بخورند. افزایش دسترسی به انواع منابع اطلاعاتی و روز دنیا، مشتریان را برای انتخاب بهترین ها بسیار زیرک کرده است. امروز دیگر صرف زمان هم یک هزینه محسوب می شود که انسان ها برای بدست آوردن خواسته ها و نیازهایشان به آن هم دقت می کنند.

با این اوصاف اگر قصد دارید تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام خود را بالا ببرید، پیشنهاد می کنیم کار را به کاردان بسپارید. شناختن الگوریتم های هوش مصنوعی به کار رفته در شبکه های اجتماعی و روشهای جذب فالوور که هر چند هفته یکبار آپدیت میشوند برای یک متخصص سخت نیست.

 

خدمات عمومی فالو ممبر برای مشتریان

سایت خدمات فضای مجازی فالو ممبر

برای آسان تر شدن استفاده از خدمات فالو ممبر یک اپلیکیشن طراحی کرده ایم. میتوانید به طور مستقیم از خدمات ارائه شده در سایت برای افزایش ممبر کانال و گروه تلگرام هم استفاده کنید. در ادامه به کارآمد ترین خدمات ارائه شده توسط فالو ممبر که می تواند یک جهش اساسی در کسب و کار شما ایجاد کند می پردازیم.

فالوور ارزان : فالو ممبر از سیزده تکنیک موثر و مورد تایید الگوریتم های اینستاگرام و تلگرام برای افزایش تعداد فالوور استفاده می کند. به دلیل وجود احتمال ریزش بین ۱۵ تا ۲۰ درصد از فالوورها، ۲۰ درصد فالوور بیشتر هدیه فالو ممبر را دریافت خواهید کرد. تمام این اتفاقات در عرض ۱ تا ۱۲ ساعت خواهند افتاد و هزینه ای معادل ۱۵ تا ۱۵۰ هزار تومان خواهد داشت که در مقایسه با بازده کار، تقریبا رایگان محسوب می شود.

تهاجم گسترده به نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از پنج حلقه تئوری واردن
دنبال کنید

بازدید ارزان: فراموش نکنید که بازدیدها اعتبار کسب و کارهای دیجیتال هستند. ظرف ۱ تا ۴ ساعت می توانید حداکثر ۱M برای هر پست بازدید داشته باشید که عالیست! با این وجود فالو ممبر ۲۰ درصد بازدید بیشتر را با هزینه ای بین ۱۰۰ تا ۱۰۰ هزار تومان به شما ارائه می دهد. و این یعنی یک فرصت عالی برای شناخته شدن با کمترین هزینه ی ممکن.

لایک ارزان: اگر میخواهید ظرف ۶ تا ۱۲ ساعت برای پست های اینستاگرامی خود ۱۰۰ هزار لایک دریافت کنید فالو ممبر این کار را با هزینه ای بین ۱۰۰ تا ۱۰۰ هزار تومان انجام خواهد داد.

استوری ارزان: بازدید ۲۰ هزار نفری از تمام استوری هایتان را با هزینه ی باور نکردنی ۵ تا ۵۰ هزار تومان به فالو ممبر بسپارید و شاهد رشد صعودی پیج خود باشید.

 

خدمات ویژه برای مشتریان ایرانی

فالوممبر

فالوور ایرانی: اگر یک کسب و کار هستید که با مشتریان ایرانی سروکار دارید. افزایش ۱۰۰K فالوور ایرانی با هزینه ای بین ۸۰ تا ۸۰۰ هزار تومان می تواند یک فرصت عالی برای شما باشد.

لایک ایرانی: وقتی صحبت از پسندیدن یک کالا یا خدمت باشد، به مصرف کنندگانی که هموطن هستند بیشتر میتوان اطمینان کرد. گرفتن ۱۰۰K لایک ظرف ۶ تا ۱۲ ساعت یکی از مهارت های فالو ممبر است.

بازدید لایو: اگر میخواهید ظرف ۱۵ دقیقه به ۵K بازدید یک ساعته از لایو برسید، فالو ممبر را فراموش نکنید. هزینه ی مقرون به صرفه ۴۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی این تکنیک میتواند انگیزه ی خوبی برای بالاتر دیده شدن پیج شما باشد.

کامنت ارزان: کسب کامنت یکی از اثر گذارترین روش های جلب اطمینان مشتریان و همچنین بالا بردن رتبه پیج و گروه است. تنها با صرف مبلغ ۶ تا ۶۰ هزار تومان، در یک شبانه روز تعداد ۱۰K کامنت برای پست های اینستاگرامی داشته باشید.

بازدید IGTV: ظرف یک تا چهار ساعت ۵۰۰K بازدید برای هر پست را با هزینه ی نزدیک به رایگان ۱۵۰۰ تا ۱۵۰۰۰ تومان تجربه کنید.

ممبر اد اجباری: با همکاری فالو ممبر میتوانید ۱۰K فالوور جدید را در یک شبانه روز به کانال تلگرامی خود اضافه کنید. هزینه ی این کار بین ۲۵ تا ۲۵۰ هزار تومان خواهد بود.

 

 

 

برچسب ها : افزایش فالوور,افزایش ویو اینستاگرام,اینستاگرام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi