یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مطالبه‌گری خبرنگاران همانند امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش کرونا از بندرعباس، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان اینکه خبرنگاران در هر شرایطی روایتگر لحظه ها هستند تصریح کرد: خبرنگار حرفه ای در مسیر توسعه و آبادانی جامعه قلم می زند و در این راه روایتگر لحظه های واقعی است. به گفته وی، خبرنگار حرفه‌ای مسیر خود را بلد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79290
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

مطالبه‌گری خبرنگاران همانند امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش کرونا از بندرعباس، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان اینکه خبرنگاران در هر شرایطی روایتگر لحظه ها هستند تصریح کرد: خبرنگار حرفه ای در مسیر توسعه و آبادانی جامعه قلم می زند و در این راه روایتگر لحظه های واقعی است.

به گفته وی، خبرنگار حرفه‌ای مسیر خود را بلد است و علاوه بر اینکه فعالیت خدمتگزاران را برای مردم گزارش می دهد، کجی‌ها را نیز به آنها یادآوری می کند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس، فعالیت خبرنگاران و مطالبه گری آنها را همانند امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: در چنین شرایطی است که می‌توان به داشتن جامعه ای سالم و پویا امیدوار بود‌.

به گفته شیخ جمالی، حیات اجتماعی و عصری که ما در آن زندگی می کنیم، خبرنگاران مصداق واقعی آمرین به معروف و نهی از منکر کنندگان هستند.

وی تصریح کرد: در این مسیر همه اقشار جامعه اعم از حاکمیت و مردم و قوانین و مقررات باید از این قشر حمایت کرده تا مصونیت شغلی داشته باشند چرا که در چنین فضایی شاهد جامعه ای پویا و رو به رشد خواهیم بود.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با قدردانی از تلاش خبرنگاران در انعکاس رویدادها از آنها خواست در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر لحظه‌ای درنگ نکنند و در مسیر فعالیت‌شان به بیان واقعیت‌ها بپردازند.

انتهای پیام/ ۳۷۲۸


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi