شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت ۳۲۳ میلیارد ریالی تسهیلات اشتغالزایی روستایی در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی اشتغال و جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان به عنوان یک مطالبه و ضرورت مهم باید در اولویت دستگاه های مربوطه قرار گیرد. وی بیان کرد:حرکت در مسیر دانش و فناوری ساختارهای اقتصادی را در مسیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79287
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

پرداخت ۳۲۳ میلیارد ریالی تسهیلات اشتغالزایی روستایی در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی اشتغال و جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان به عنوان یک مطالبه و ضرورت مهم باید در اولویت دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

پرداخت ۳۲۳ میلیارد ریالی تسهیلات اشتغالزایی روستایی در گچساران 4

وی بیان کرد:حرکت در مسیر دانش و فناوری ساختارهای اقتصادی را در مسیر رشد قرار می‌دهد.

پرداخت ۳۲۳ میلیارد ریالی تسهیلات اشتغالزایی روستایی در گچساران 5

فرماندار گچساران تصریح کرد:رفع موانع و مشکلات جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید از مهمترین سیاست‌های دولت سیزدهم است.

حمید رضا واعظی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست کارگروه گفت: از سال ۹۷ تا کنون افزون بر ۳۸۸ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد واحدهای تولیدی اشتغالزا در مناطق روستایی گچساران(در قالب توسعه اشتغال روستایی و عشایری) اختصاص یافته که ۸۳ درصد آن معادل ۳۲۳ میلیارد ریال تاکنون پرداخت شد. 

وی بیان کرد: در سالجاری ۲ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغالزایی در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد از محل وصولی اقساط و موجودی بانک ها در نظر گرفته شده است. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمداظهار داشت: در همین ارتباط و با استفاده از اعتبارات و تسهیلات موجود، اجرای طرح ها و برنامه های(برنامه های ملی و استانی) مرتبط با ایجاد اشتغال روستایی در سطح استان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

واعظی ادامه داد: یکی از برنامه های محوری دولت برای ایجاد اشتغال روستایی، اجرای طرح توسعه اشتغال در این مناطق با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد واحدهای کسب و کار است.

وی با  اشاره به اینکه برای بهبود فضای کسب و کار و توسعه اشتغال واحدهای تولیدی در سه بخش «کشاورزی، خدمات و صنعت» تسهیلات اشتعال زایی پرداخت می شود، افزود: این تسهیلات در حوزه اشتغال و توسعه مناطق روستایی در قالب مشاغل خانگی و از محل های تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه و تبصره ۱۶ نهادهای حمایتی پرداخت می شود.

تاخیر ۷ ماهه بیمه‌ها در پرداخت مطالبات داروسازان
دنبال کنید

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیکاری یکی از  معضل اساسی در این استان است که باید با انسجام و وفاق تمامی مسئولان متولی در راستای رفع آن گام برداشته شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi