یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مخابره پیام عاشورا با بهره گیری از مظلومیت طفل شیر خوار در مجمع جهانی علی اصغر

به گزارش کرونا یک جوان گچسارانی نماینده مجمع مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام در کهگیلویه و بویراحمد شد. مسلم بهرامی نژاد نماینده مجمع مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام در کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مجمع جهانی حضرت علی اصغر ع یک سازمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79128
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

کرونا :

مخابره پیام عاشورا با بهره گیری از مظلومیت  طفل شیر خوار در مجمع جهانی علی اصغر

به گزارش کرونا یک جوان گچسارانی نماینده مجمع مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام در کهگیلویه و بویراحمد شد.

مخابره پیام عاشورا با بهره گیری از مظلومیت طفل شیر خوار در مجمع جهانی علی اصغر 3

مسلم بهرامی نژاد نماینده مجمع مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام در کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مجمع جهانی حضرت علی اصغر ع یک سازمان مردم نهاد و یک هیئت بین‌المللی شیعی (و به گفته دبیر آن) سیاسی است که مراسم شیرخوارگان حسینی را برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: با گسترش این مراسم در چند هزار شهر و روستای ایران و برخی کشورهای اسلامی و افزایش تعداد شرکت کنندگان به میلیون‌ها نفر، دفاتر این نهاد مردمی نیز در نقاط مختلف کشور گسترش یافته‌است.

نماینده مجمع مجمع جهانی علی اصغر ع در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این مجمع مخابره پیام عاشورا با بهره‌گیری از مظلومیت طفل شیرخوار حسین است، تصریح کرد:ما به هر میزان که بتوانیم پیام عاشورا را به دنیا منتقل کنیم، زمینه‌سازی ظهور را فراهم آورده‌ایم.

بهرامی نژاد عنوان کرد: تمدن مترقی مهدوی بر مبنای حماسه کربلا بنا می‌شود، طبق روایات امام زمان عج در هنگامه ظهور در کنار کعبه فریاد برمی‌آورد: «انا ابن حسین، الذی قتل عطشانا؛ من فرزند حسینم، کسی که تشنه‌لب کشته شد.

وی گفت: رسالت اصلی این مجمع ایجاد سؤال در ذهن و زبان همهٔ انسان هاست، پیام و سؤال این مجمع این است که علی اصغر به کدامین گناه کشته شد، ما می‌خواهیم با برگزاری این همایش، حسین ع رابه دنیا معرفی کنیم.

نماینده مجمع مجمع جهانی حضرت علی اصغر ع در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به ماه عزای سید سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ع نزدیک می شویم، خاطرنشان کرد: اولین جمعه ماه محرم الحرام که منتصب به شیر خواره شش ماه امام حسین ع است با برگزاری با شکوه مراسم شیرخوارگان حسینی در همه شهرستان ها و شهر ها و بخش ها و روستاهای پایلوت علم مظلومیت و آرمان های سید الشهدا را امسال با صدای رسا از کهگیلویه وبویراحمد به گوش جهانیان خواهیم رساند.

عزاداری حسینی مردم سی‌سخت به روایت تصویر
دنبال کنید

بهرامی نژاد بیان کرد: برای پیشبرد این هدف والا و رساندن پیام عاشورا به گوش جهانیان به سهم خود توانستیم در هر شهر کهگیلویه وبویراحمد یک نماینده با سابقه انتخاب کرده و آنان را توانمند کرده که بتوانند مراسمی در خور آن حضرت برگزار کنند.

وی با اشاره به کارهای در دست اقدام افزود: تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار لباس و پیشانی بند برای نوزادان شرکت کننده در مراسم،تهیه بروشور حماسه عاشورا و روز عاشورا و شهادت مظلومانه شش ماه حضرت اباعبدالله ع، پای کار آوردن هئات فعال در این عرصه ، هماهنگی با اکیپ های توانمند در فضای رسانه و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و علاقمند خدمت به خاندان عصمت و طهارت در برگزاری سالانه این مراسم بزرگ و شکوهمند از کارهای در دست اقدام است.

نماینده مجمع مجمع جهانی حضرت علی اصغر ع در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دست یاری به سوی همه نهاد های مردمی و هئات مذهبی و مردم استان برای هر چه بهتر برگزار کردن این همایش دراز می کنیم.

مسلم بهرامی نژاد از فعالان اجتماعی و جهادی گچساران که سالها در این عرصه ها خدمت می‌کند از طرف دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیهم السلام به عنوان نماینده این مجمع در کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi