یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم: بازگشایی مسیر سیلاب محله چابهار به سرعت اجرایی شود

به گزارش کرونا از  قشم، افشار فتح الهی عصر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر قشم، اظهار کرد: ساماندهی وضعیت صنوف مزاحم و تعیین محلی مناسب برای جانمایی آنها و همچنین پیش‌بینی محلی جهت احداث بازارچه میوه‌و تره‌بار از جمله موضوعاتی است که باید برای اجرای آن سرعت به خرج داد. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79125
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

کرونا :

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم: بازگشایی مسیر سیلاب محله چابهار به سرعت اجرایی شود

به گزارش کرونا از  قشم، افشار فتح الهی عصر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر قشم، اظهار کرد: ساماندهی وضعیت صنوف مزاحم و تعیین محلی مناسب برای جانمایی آنها و همچنین پیش‌بینی محلی جهت احداث بازارچه میوه‌و تره‌بار از جمله موضوعاتی است که باید برای اجرای آن سرعت به خرج داد.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری، ادامه داد: سرعت بخشیدن به فرآیندها و افزایش کیفیت خدمات دهی به مردم مهمترین اولویت در توسعه همکاری میان سازمان و دستگاه های مختلف است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همکاری و تفاهم‌نامه میان سازمان و شهرداری قشم، الگوی همکاری با سایر شهرداری های جزیره است و اجرای کامل آن می تواند موجب بهبود وضعیت شود.

به گفته فتح الهی؛ اتخاذ یک رویه واحد برای صدور پروانه‌های صنفی به نحوی که شرایط بهره مندی فعالان اقتصادی از معافیت های مالیاتی فراهم شود و هم به بهبود درآمدهای شهرداری ها کمک کند، از برنامه سازمان منطقه آزاد قشم است.

براساس این گزارش شهردار قشم نیز در این جلسه گزارشی از روند اجرایی شدن تفاهم نامه میان شهرداری و سازمان منطقه آزاد قشم برای خدمات رسانی به شهروندان ارائه کرد.

میرداد میردادی همچنین اظهار کرد: شهرداری قشم آمادگی دارد تا در حوزه ایجاد فضای سبز و احداث پارک های جدید با مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم همکاری نماید.

وی ادامه داد: ارزش خانه های در مسیر سیلاب محله چابهار قشم، توسط کارشناسان دادگستری تخمین زده شده تا شهروندان دچار زیان نشوند و امیدواریم همه صاحبان خانه ها در بازگشایی این مسیر همکاری لازم را داشته باشند.

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 200 میلیارد تومان طرح در گچساران/ برگزاری جشن بزرگ میدان انقلاب
دنبال کنید

رییس شورای اسلامی شهر قشم نیز در این جلسه گفت: تمام دستگاه‌ها باید با هم‌پوشانی اقداماتی در راستای کمک به معضلات شهر انجام دهند؛ نه اینکه از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند.

حبیب بازماندگان بیان داشت: هدف خدمت رسانی است و خوشبختانه در دولت مردمی، همگرایی خوبی بین مسئولین اتفاق افتاده که امیدواریم با همکاری و همیاری مردم، از این فرصت طلایی در راستای رشد و توسعه هر چه بیشتر جزیره بهره ببریم.

به گزارش فارس، چندی پیش سازمان منطقه آزاد قشم در تفاهم‌نامه ای اختیارات حوزه های مختلفی از  شهر قشم را که در وظایف شهرداری ها و در منطقه بافت قدیم بود، به شهرداری قشم سپرد.

انتهای پیام/۸۸۰۷۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi