سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

«لوداب» باز هم مظلوم/جمعیت 16 هزار نفری بدون رادیولوژی

به گزارش کرونا از لوداب، در این بخش مردم در کنار درد و رنج های فراوانی که از نبود آب شرب، عدم ارتباط مناسب در زمینه خطوط تلفن همراه، مشکلاتی که در زمینه های کشاورزی و….. وجود دارد، باید با مشکلی دست و پنجه کنند که از ابتدایی ترین نیازهای یک مرکز درمانی است.  نبود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79101
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

«لوداب» باز هم مظلوم/جمعیت 16 هزار نفری بدون رادیولوژی

به گزارش کرونا از لوداب، در این بخش مردم در کنار درد و رنج های فراوانی که از نبود آب شرب، عدم ارتباط مناسب در زمینه خطوط تلفن همراه، مشکلاتی که در زمینه های کشاورزی و….. وجود دارد، باید با مشکلی دست و پنجه کنند که از ابتدایی ترین نیازهای یک مرکز درمانی است. 

نبود دستگاه رادیولوژی در مرکز بهداشتی بخش لوداب صدای بیماران و همراهان آن ها را در آورده است.

در حالی که در سال های گذشته در این مرکز دستگاه رادیولوژی موجود بود و به بیماران، خدمات ارائه می داد ولی متاسفانه مدت ۴ سال است که به علتی نامعلوم تعمیر یا تعویض نشده است و مسولان ذی ربط علوم پزشکی با وعده های خود امروز و فردا کرده یا با تغییر مسئولان، افراد جایگزین وعده افراد قبلی را نادیده می گیرند.

 قرارگرفتن در در مسیر شریانی اصفهان-بهبهان، تصادفات زیاد، بیماران اورژانسی زیاد باعث سرگردانی، هزینه بالا، تشدید بیماری، از دست دادن وقت، رنج و مشقت بیماران تنها بخشی از مشکلاتی است که بیماران نیازمند به رادیولوژی به خاطر عزیمت به شهرستان‌های مجاور از جمله بویراحمد، در پی نبود دستگاه رادیولوژی در بخش لوداب، با آن مواجه هستند.

این مشکل در حالی است که در استان های همجوار ما مثل اصفهان، فارس و…این خدمات در منزل افراد نیز انجام می گیرد ولی در استان ما بخشی ۱۶ هزار نفری وجود دارد که نبود دستگاه رادیولوژی داد مردم را در آورده است.

محمد طاهر یکی از کسانی است که پدرش دچار شکستگی از ناحیه مچ دست شده که به علت فقر و نداری و کرایه های سنگین و هزینه های سرسام آور عزیمت به یاسوج و عکس برداری از دست پدر، مجبور شد، به جای درمان اصولی دست پدرش، رو به درمان محلی بیاورد.

«موتور» دزد بهمئی دستگیر شد
دنبال کنید

رحمان، پدری است که دخترش به علت افتادن از پله، پای او از ناحیه ساق دچار ترک شده بود، ولی چون دستگاه رادیولوژی در بخش لوداب نبود، و هزینه رفت و آمد و وقت عزیمت فوری به یاسوج را نداشت، درمان دختر خود را مدتی عقب انداخت و متاسفانه زمانی مراجعه کرد که پای دخترش بد جوش خورده بود.

و چه بسیارند بیماران و همراهانی که به دلیل نداری و مشکلات عدیده ای که در این زمینه وجود دارد از عزیمت به یاسوج امتناع می ورزند و از نبود دستگاه رادیولوژی می نالند.

امید است مسولان ذیربط در این زمینه و رفع این معضل بزرگ همت به خرج داده و دردی از هزاران درد مردم این بخش را درمان کنند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi