جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

امدادرسانی به بیش از دو هزار و ۸۰۰ فرد آسیب‌دیده از پدیده مانسون/ ادامه عملیات جستجو برای یافتن طفل مفقود شده

به گزارش کرونا از اهواز، وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان امروز در حاشیه حضور در شهرستان باغملک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در شعب، تیم های واکنش سریع، آنست و امداد هوایی تا کنون به دو هزار و ۸۲۵ نفر امدادرسانی شده است. مدیرعامل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79068
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

امدادرسانی به بیش از دو هزار و ۸۰۰ فرد آسیب‌دیده از پدیده مانسون/ ادامه عملیات جستجو برای یافتن طفل مفقود شده

به گزارش کرونا از اهواز، وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان امروز در حاشیه حضور در شهرستان باغملک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در شعب، تیم های واکنش سریع، آنست و امداد هوایی تا کنون به دو هزار و ۸۲۵ نفر امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه ۵ سورتی پرواز بر فراز مناطق عشایری و صعب العبور شهرستان های ایذه و باغملک انجام شده است، گفت: از این طریق اقلام زیستی و غذایی در اختیار اهالی مناطق کوه سفید، سی صیدون، منگشت، دشت بهار، قارون سیدخدر، سرقوچ و سیرف قرار گرفته است.

وی همچنین عنوان کرد: عملیات‌های امدادرسانی اخیر  بیشتر در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های اندیکا، ایذه، آغاجاری، باغملک، بهبهان، گتوند، لالی و مسجدسلیمان انجام شده است.

شعبانی ضمن همدردی با خانواده‌های آسیب دیده، ادامه داد: ادامه عملیات جستجو برای یافتن طفل سه ساله مفقود شده با به‌کارگیری از  انواع تجهیزات و امکانات امدادی در حال انجام است.

وی یادآور شد: از ساعات ابتدایی این حادثه تلخ و دلخراش عملیات جستجو به همت نجاتگران هلال احمر شهرستان ایذه آغاز شد و بلافاصله تیم های تخصصی واکنش سریع و سگ‌های زنده‌یاب، علی‌رغم تاریکی شب و شرایط نامساعد جوی به تیم های عمل کننده ملحق شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک مجموعه مردم نهاد و بر آمده از دل جامعه است، تصریح کرد: به مردم آسیب دیده اطمینان می‌دهیم تا رفع مشکلات ایجاد شده در کنار آنها می‌مانیم  و خدمت رسانی‌ها استمرار خواهد داشت.

طرح جامع پدافند غیرعامل استان تدوین شده است
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi