جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح جامع پدافند غیرعامل استان تدوین شده است

به خبر ، فتاح محمدی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل با تعریف اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شده است. وی بیان داشت: در این سند مدیریتی برنامه ریزی کامل برای دستگاههای مختلف به ویژه مجموعه وزارت نیرو، راه و شهرسازی و همچنین در سطوح روستایی، شهری و منطقه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28789
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

کرونا :

طرح جامع پدافند غیرعامل استان تدوین شده است

به خبر ، فتاح محمدی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل با تعریف اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شده است.

وی بیان داشت: در این سند مدیریتی برنامه ریزی کامل برای دستگاههای مختلف به ویژه مجموعه وزارت نیرو، راه و شهرسازی و همچنین در سطوح روستایی، شهری و منطقه ای تعریف شده است.

محمدی تصریح کرد: در سال گذشته کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برگزاری برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیر عامل مقام اول را در کشور به خود اختصاص داد.

وی اظهار داشت: پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقدامات غیرنظامی برای کاهش آسیب و در راستای پیشگیری و بازدارندگی از خطرات و تهدیدهایی است که منافع را تهدید می کند.

محمدی افزود: پدافند غیرعامل در مباحث زیرساختی، زیربنایی، سخت افزاری و نرم افزاری است و به طور کلی مجموعه اقدامات غیرنظامی است که توان بازدارندگی را افزایش داده و میزان خسارت را کاهش می دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اظهار داشت: اساس پدافند غیرعامل انسان سازی است.

فتاح محمدی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi