پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مادران ایرانی با جان شیرخوارگان خود با امام حسین(ع) بیعت کردند

به گزارش کرونا از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی در اجتماع بزرگ مجمع جهانی شیرخوارگان در امامزاده یحیی بن زید(ع) اظهار کرد: بالاترین بخشندگی یک انسان در فدا کردن فرزندنش در راه خدا بوده و امروز مادران با فرزندان شیرخواره در آغوش خود کمال بخشندگی را ادا کرده و به ندای قیام امام حسین(ع) لبیک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79065
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

مادران ایرانی با جان شیرخوارگان خود با امام حسین(ع) بیعت کردند

به گزارش کرونا از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی در اجتماع بزرگ مجمع جهانی شیرخوارگان در امامزاده یحیی بن زید(ع) اظهار کرد: بالاترین بخشندگی یک انسان در فدا کردن فرزندنش در راه خدا بوده و امروز مادران با فرزندان شیرخواره در آغوش خود کمال بخشندگی را ادا کرده و به ندای قیام امام حسین(ع) لبیک گفتند.

وی با اشاره به حضور اهل بیت(ع) در واقعه کربلا در کنار امام حسین(ع) تصریح کرد: یاران امام حسین(ع) با گروه های سنی مختلف در واقعه عاشورا حضور داشته و قیام امام حسین(ع) الگوی خوبی برای سنین مختلف از شیرخواره تا سالخوردگان است.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود برای سالخوردگان نیز اجتماع و همایش بزرگی مانند اجتماع بزرگ شیرخوارگان برگزار شده تا انها نیز ارادت خود را به امام حسین(ع) ابراز کنند.

وی ادامه داد: عزت و سربلندی اینده کشور در گرو تربیت حماسی کودکان ایرانی توسط مادران امروزی بوده و مادران باید تلاش کنند تا با تربیت دینی و اسلامی فرزندانی همچون علی اکبر، حضرت قاسم و دیگر شهدای کربلا به جامعه تحویل دهند.

ترابی گفت: امروز مادران ایرانی با جان شیرخواره خود به امام حسین(ع) لبیک گفته و با حضور خود در این اجتماع نشان دادند‌که تا اخرین نفس و آخرین قطره خون فرزندان خود در رکاب سربازی امام زمان(عج) و امامان معصوم خواهند بود.

مادران ایرانی با جان شیرخوارگان خود با امام حسین(ع) بیعت کردند 3

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi