شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری مسائل و مشکلات ایرانشهر و سایر مناطق حوزه انتخابیه در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران درمجلس در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان از پیگیری مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78979
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

پیگیری مسائل و مشکلات ایرانشهر و سایر مناطق حوزه انتخابیه در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان

عبدالناصر درخشان در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به دیدار با مهندس پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در این دیدار در خصوص موضوعات حوزه انتخابیه ازجمله مسائل، مشکلات و چالش ها بحث و گفتگو صورت گرفت.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس ادامه داد: در این دیدار  مطرح شد که متاسفانه آن نگاهی که بنیاد مستضعفان باید به بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با جمعیت زیاد و شهرستان های زیاد، داشته باشد، آن نگاه وجود ندارد.

وی  افزود: شهر ایرانشهر که افتخار میزبانی از مقام معظم رهبری را داشته است، مشکلات فراوانی دارد و در محرومیت بسر می برد. البته در این دیدار، درخواست چمن مصنوعی برای تمام شهرستان های حوزه انتخابیه ارائه و در خصوص ولتاژ برق شهرستان ها، درخواست ترانسهای برق ارائه شد و نیز در خصوص مشکلات شهرداری های حوزه انتخابیه نیز صحبت هایی انجام شد.

درخشان بیان کرد: همچنین در این نشست در خصوص بحث حرفه آموزی و فناوری بحث هایی صورت گرفت و درخواست شد که در این زمینه با همکاری وزرات آموزش و پرورش هنرستان هایی در مناطق محروم شهرستان های حوزه انتخابیه درنظر گرفته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi