یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

گفت وگو با رتبه برتر کنکور علوم تجربی: از درس خواندن لذت می بردم/ روزانه 12 ساعت مطالعه داشتم

به گزارش کرونا از تبریز، امروز یازدهم مردادماه از جمله آن روزهای شیرین و پُراسترس برای یک کنکوری است، نتایج کنکور آمد و نفرات برتر ۱۴۰۱ را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.  دانش آموزان استان آذربایجان شرقی موفق شدند رتبه های دوم رشته علوم انسانی، پنجم رشته علوم تجربی و اول گروه آزمایشی زبان های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78964
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

گفت وگو با رتبه برتر کنکور علوم تجربی: از درس خواندن لذت می بردم/ روزانه 12 ساعت مطالعه داشتم

به گزارش کرونا از تبریز، امروز یازدهم مردادماه از جمله آن روزهای شیرین و پُراسترس برای یک کنکوری است، نتایج کنکور آمد و نفرات برتر ۱۴۰۱ را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد. 

دانش آموزان استان آذربایجان شرقی موفق شدند رتبه های دوم رشته علوم انسانی، پنجم رشته علوم تجربی و اول گروه آزمایشی زبان های خارجی را در کنکور سراسری ۱۴۰۱ کسب کنند. 

بر این اساس؛ کیارش علیزاده، رتبه ۱ گروه آزمایشی زبان‌های خارجی،  مائده ملکی، رتبه ۲ گروه آزمایشی علوم انسانی و نگار هاشم زاده، رتبه ۵ گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کرده اند.

این روزها همه کنکوری‌ها و خانواده‌هایشان در تب و تاب این هستند که فرزندشان چه رتبه‌ای کسب می کنند و با رتبه به دست آمده،‌کدام رشته‌ها را در کدام دانشگاه‌ها  خواهند توانست  انتخاب کنند.

به همین منظور سراغ نفر برتر کنکور سراسری در  علوم تجربی نگار هاشم‌زاده رفتیم و گپ و گفتی با آنها داشتیم که مشروح این گزارش در ادامه می‌آید:

نگار هاشم‌زاده که امروز به عنوان رتبه پنجم کشور در کنکور علوم تجربی اعلام شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: روز ۱۰ تا ۱۲ ساعت زمان برای مطالعه کنکور اختصاص می داده و این زمان را نزدیک به ۳ سالی می باشد که روزانه برای این موضع برنامه ریزی و اجزاء کرده است.

وی می‌گوید منتظر شنیدن خبر رتبه یک یا دوم کشوری بوده و پشتکار، برنامه ریزی، زمان بندی و علاقه‌مندی به درس و تحصیل را رمز موفقیت خود می‌داند و حتی از تفریحات خود در طی این ۳ سال گذشته تا بتواند با بار علمی غنی‌ترین در این ماراتون علمی شرکت کند.

تکمیل طرح‌‌های هادی روستایی کهگیلویه نیازمند 600 میلیاردریال اعتبار است
دنبال کنید

هاشم‌زاده دبیرستان را در مدرسه تیزهوشان فرزانگان( سمپاد) به پایان رسانده و از کتاب‌های کنکور و تست استفاده کرده و در مقاطعی هم از دروس کلاس آقایان خادم در درس زیست شناسی، سلامی در درس ریاضی و … به صورت خصوصی بهره برده است.

رتبه پنجم کشور در رشته تجربی قصد دارد در رشته پزشکی وارد دانشگاه شود و ادامه تحصیل دهد.

هاشم‌زاده در خانواده‌ای چهار نفره بزرگ شده و یک برادر بزرگ‌تر از خود دارد و پدرش جعفر هاشم‌زاده عنوان معاونت یکی از واحدهای تولیدی شیرینی و شکلات در تبریز و مادرش، نسرین باغبان حقی مهندس بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴/ی


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi