جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نجات جان ۵ نفراز عشایر گرفتار سیلاب توسط بالگرد هلال احمر

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد، جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مانند همیشه در زمان مورد نیاز و بحران آماده خدمات رسانی به شهروندان حادثه دیده است. فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با اعزام بالگرد امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78934
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

نجات جان ۵ نفراز عشایر گرفتار سیلاب توسط بالگرد هلال احمر

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد، جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مانند همیشه در زمان مورد نیاز و بحران آماده خدمات رسانی به شهروندان حادثه دیده است.

فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با اعزام بالگرد امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ۴ خانم و یک پسر بچه در منطقه عشایری دیوهاشم دنا نجات یافتند.

وی بیان کرد: با اعلام گرفتار شدن این ۵ نفر در آب گرفتگی‌ها و سیل منطقه عشایری دیو هاشم روستای کره سفلی دنا بلافاصله با همکاری سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و جمعیت هلال احمر استان فارس یک فروند بالگرد امداد و نجات به استان اعزام شد.

سرپرست جنعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با ملحق شدن یک تیم امداد و نجات کوهستان از سوی جمعیت هلال احمر دنا در محل حادثه حضور یافته.

فلاحی دوست عنوان کرد: این تیم توانستند چهارخانم و یک پسر بچه عشایر را که دربین آبگرفتگی ها و سیلاب محصور شده و راه دسترسی و جاده های منتهی به آن منطقه نیز از بین رفته بود را نجات دهند. 

وی گفت: هم اکنون نیز بالگرد امداد ونجات مشغول امدادرسانی و ارسال اقلام امدادی به روستاها و مناطق عشایری سیل زده در شهرستانهای مارگون و بویراحمد باتوجه به ازبین رفتن راههای ارتباطی و عدم دسترسی به این مناطق میباشد که اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi