پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ شهر هرسین آغاز شد

نماینده مردم کنگاور و هرسین در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ شهر هرسین آغاز شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78802
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ شهر هرسین آغاز شد

علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده در روزهای اخیر عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ شهر هرسین با اعتبار بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال شروع شده است.

وی افزود: این پروژه شامل احداث فاز نخست پروژه مخزن ۶ هزار متر مکعبی شهر هرسین به متراژ ۳ هزار متر مکعب، حصارکشی، محوطه سازی و دیوارکشی مخزن، احداث ایستگاه پمپاژ و هزار ۵۵۰ متر لوله گذاری خطوط بین مخازن در این شهر است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با تلاش های انجام شده زیرسازی و آسفالت چندین روستا که طی سالیان زیادی مغفول مانده بود در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته و بیش از ۱۴ هزار متر انجام خواهد شد میزان اعتباری که برای این پروژه ها اختصاص یافته بیش از ۵۱ میلیارد ریال بوده است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: اخیرا هم وزیر میراث فرهنگی در حوزه انتخابیه حضور پیدا کردند و از صنایع راکد کاغذ غرب استان بازدید نمودند و مسائل و مشکلات این حوزه را بررسی تا اقدامات لازم در جهت رفع آنها صورت پذیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi