جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وداع بهشهری‌ها با شهید «رحیم کابلی» در روز تاسوعای حسینی

به گزارش کرونا سرهنگ حسین جناسمی اظهار کرد: شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در خان طومان سوریه به شهادت رسید و در تفحص جدید همراه با ۲ شهید مازندرانی دیگر شناسایی و به زادگاهشان بازمی گردد. وی گفت: خانواده شهید کابلی به مشهد مقدس اعزام شدند تا با این شهید در حرم رضوی وداع کنند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78765
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

کرونا :

وداع بهشهری‌ها با شهید «رحیم کابلی» در روز تاسوعای حسینی

به گزارش کرونا سرهنگ حسین جناسمی اظهار کرد: شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در خان طومان سوریه به شهادت رسید و در تفحص جدید همراه با ۲ شهید مازندرانی دیگر شناسایی و به زادگاهشان بازمی گردد.

وی گفت: خانواده شهید کابلی به مشهد مقدس اعزام شدند تا با این شهید در حرم رضوی وداع کنند و سپس به تهران منتقل می‌شود.

سرهنگ جناسمی افزود: پیکر ۵ شهید مدافع حرم روز پنج شنبه در تهران تشییع و سپس پیکر ۳ شهید به مازندران باز می‌گردد و شنبه ۱۵ مرداد ماه همزمان با شب تاسوعای حسینی مراسم وداع با شهید کابلی در بهشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم رحیم کابلی روز یکشنبه ۱۶ مرداد ماه و همزمان با تاسوعای حسینی در بهشهر برگزار می‌شود.

در ایام عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پس از تلاش‌های گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه سوریه، پیکرهای مطهر شهیدان «حاج رحیم کابلی، محمدامین کریمیان و مصطفی تاش موسی» تفحص و پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه، شناسایی شده است.

منبع: مهر

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi