یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بارندگی خسارتی در گچساران نداشت

به گزارش کرونا طبق پیش بینی هواشناسی بارندگی ها در کهگیلویه و بویر احمد آغاز شده است. روانبخش دیهیم خوب در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طبق پیشبینی های انجام شده بارندگی در گچساران از عصر امروز آغاز شد. وی بیان کرد: از ساعت اولیه آغاز بارندگی شدید تا کنون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78681
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

بارندگی خسارتی در گچساران نداشت

به گزارش کرونا طبق پیش بینی هواشناسی بارندگی ها در کهگیلویه و بویر احمد آغاز شده است.

روانبخش دیهیم خوب در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طبق پیشبینی های انجام شده بارندگی در گچساران از عصر امروز آغاز شد.

بارندگی خسارتی در گچساران نداشت 6

وی بیان کرد: از ساعت اولیه آغاز بارندگی شدید تا کنون با همراهی دستگاه های عضو ستاد بحران در نقاط مختلف این شهرستان حضور داشته و بازدیدهای میدانی را انجام داده ایم.

بارندگی خسارتی در گچساران نداشت 7

فرماندار گچساران تصریح کرد: این بازدید میدانی از مراکز مختلف و محلات شهرستان تا کنون ادامه دارد.

بارندگی خسارتی در گچساران نداشت 8

دیهیم خوب عنوان کرد: یک پل در یکی از محلات گچساران بر اثر بالا آمدن آب از جای اصلی خود تکان خورد ه بود که با اقدام سریع شهرداری و شرکت نفت این مشکل نیز برطرف شد.

بارندگی خسارتی در گچساران نداشت 9

وی ضمن تقدیر و تشکر از تمام دستگاه های خدمات رسان و عضو ستاد بحران گچساران گفت: خوشبختانه تا کنون خسارت و یا آب گرفتگی در گچساران وجود نداشته و از روستاها نیز تا کنون گزارشی از خسارت یا آبگرفتگی اعلام نشده است و بررسی توسط مسئولان  و دهیاری ها ادامه دارد.

حمید نارکی دبیر ستاد بحران در گچساران نیز اظهار کرد: بارندگی ها در این شهرستان طبق پیش بینی های انجام شده از ساعت حدود ۱۷:۳۰ دقیقه عصر امروز آغاز شده است.

 وی بیان کرد: شدت بارندگی در ارتفاعات گچساران زیادتر از مرکز شهر بوده و در حال حاضر نیز مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

دبیر ستاد بحران گچساران تصریح کرد: ساعت ساعت ۱۸:۵دقیقه عصر یک طغیان سیل در گچساران وجود داشت که با توجه به آماده باش کامل نیروهای خدمات رسان و امدادی دستگاه های عضو ستاد بحران، شهرداری و شرکت نفت باهماهنگی فرماندار ودبیر ستاد بحران اقدامات لازم انجام و مسیر باز شد.

بدهی بیش از یک میلیاردی کارخانه آجر دهدشت به شرکت گاز و برق/ جدال بانک ها با سرمایه گذاران در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

نارکی عنوان کرد: در این بارندگی پل عابر پیاده در محله ۱۰۸ دستگاه گچساران با توجه به بالا آمدن آب از سطح کانال جابجا شد و برای دقایقی تردد در این منطقه دچار مشکل گردید که در فاصله کمتر از نیم ساعت این مشکل با حضور نیروهای پرتلاش شهرداری شرکت نفت و با هماهنگی و حضور فرماندار و ستاد بحران این مشکل نیز برطرف شد.

 وی گفت: تاکنون در حوزه بخش مرکزی روستاها و گچساران مشکلی اعم از آبگرفتگی و یا خسارت وجود ندارد.

 دبیر ستاد بحران گچساران خاطرنشان کرد: برخی از روستاها اعم از ماهور باشت و کمبل بر اثر بارندگی شدید جاده تردد آنها مسدود شده بود که با پیگیری های انجام شده این مشکل نیز سریعاً برطرف شده است.

 نارکی بیان کرد: از هم اکنون نیز کلیه نیروهای امدادی و خدمات رسان در محل ادارات خود به صورت کشیک شبانه روزی به حالت آماده باش جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی هستند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi