جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار بوشهر: سیل دشتستان تلفات جانی نداشت/ سدها و نخیلات جان دوباره گرفتند

به گزارش کرونا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته شاهد بارش‌های گسترده‌ای در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی و اقدام پیش از وقوع بارش‌ها در سطح استان بیان کرد: تهدیدهایی همچون سیل در استان بوشهر تبدیل به فرصت شده است. استاندار بوشهر افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78660
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

استاندار بوشهر: سیل دشتستان تلفات جانی نداشت/ سدها و نخیلات جان دوباره گرفتند

به گزارش کرونا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته شاهد بارش‌های گسترده‌ای در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی و اقدام پیش از وقوع بارش‌ها در سطح استان بیان کرد: تهدیدهایی همچون سیل در استان بوشهر تبدیل به فرصت شده است.

استاندار بوشهر افزود: با اقدامات صورت گرفته در کانال‌های مجاری سیل ناشی از بارندگی اخیر در دشتستان و تنگستان تهدیدات ناشی از سیل که در ادوار گذشته باعث خرابی و خسارت در استان بود تبدیل به فرصت و سیراب شدن نخیلات شد.

وی ادامه داد: سد انحرافی اهرم ورودی شبکه آبیاری اهرم در سیلاب روز گذشته با ارتفاع آب روی سرریز حدود ۸۰ سانتیمتر و دبی حدود ۳۵ مترمکعب در ثانیه که از زمان ورود سیلاب آب به ۳ کانال اصلی آبیاری نخیلات اهرم مجموعاً با ظرفیت شش مترمکعب در ثانیه رهاسازی شد.

استاندار بوشهر: سیل دشتستان تلفات جانی نداشت/ سدها و نخیلات جان دوباره گرفتند 3

 

محمدی‌زاده با بیان اینکه باید شکرگذار خداوند باشیم که با نزول رحمت الهی در این تابستان نخل‌های تشنه ما را سیراب کرد، پس از بازدید میدانی از سدهای استان، نماز شکر را اقامه کرد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi