شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آماده باش ۲۰۰ نیروی راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با سیلاب احتمالی

به گزارش کرونا از کهگیلویه، عابد محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال سیلاب در استان از آمادگی کامل راهداران جهت مقابله با هرگونه حادثه غیر مترقبه‌ای در روزهای پیش رو خبر داد. مدیرکل راهداری و حمل نقل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78621
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

آماده باش ۲۰۰ نیروی راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با سیلاب احتمالی

به گزارش کرونا از کهگیلویه، عابد محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال سیلاب در استان از آمادگی کامل راهداران جهت مقابله با هرگونه حادثه غیر مترقبه‌ای در روزهای پیش رو خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و ۲۰۰ راهدار در ۲۴ راهدارخانه ثابت و سیار و محورهای مواصلاتی بصورت ۲۴ ساعته مستقر هستند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود شهروندان به هشدارهایی که داده می‌شود توجه کرده  و در این چند روز از هرگونه سفر غیرضروری پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مسافران توصیه می‌شود حتما قبل از اقدام به سفر حتما از طریق سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها اطلاع حاصل نموده و به توصیه کارشناسان سامانه ۱۴۱ عمل کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi