پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایین‌ترین تورم کشور متعلق به استان همدان است

به گزارش کرونا، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: از آبان ماه سال گذشته که با تایید رییس جمهور و رای اعتماد وزرا مشغول به کار شدم تلاش شد مشکلات حوزه های مختلف استان برطرف شود و به سمت رشد و توسعه همه جانبه حرکت کنیم. وی ادامه داد: جلب اعتماد عمومی و بازیابی اعتماد اجتماعی مهمترین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78600
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

کرونا :

پایین‌ترین تورم کشور متعلق به استان همدان است

به گزارش کرونا، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: از آبان ماه سال گذشته که با تایید رییس جمهور و رای اعتماد وزرا مشغول به کار شدم تلاش شد مشکلات حوزه های مختلف استان برطرف شود و به سمت رشد و توسعه همه جانبه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: جلب اعتماد عمومی و بازیابی اعتماد اجتماعی مهمترین رویکرد دولت سیزدهم است که این موضوع در استان همدان در دستور کار قرار گرفت.

استاندار همدان تصریح کرد: نخستین اقدام برای رسیدن به اهداف دولت سیزدهم، انتصابات بود که تلاش شد از افراد انقلابی، فساد ستیز و متخصص در حوزه های مختلف استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اقدامات خوبی انجام شد، تاکید کرد: در آبان ماه سال گذشته که امور استان را بر عهده گرفتیم، استان همدان ۲۰۰ واحد راکد داشت که در طول این مدت ۸۰ واحد به چرخه تولید بازگشت.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در ستاد تسهیل استان اقدامات خوبی صورت گرفته است، تاکید کرد: در حوزه مسکن و تامین زمین، رتبه ۳۱ کشور را داشتیم که با حمایت های دولت و وزیر راه و شهرسازی، ۶۸۰ هکتار به شهر همدان و یک هزار و ۳۰۰ هکتار به کل استان اضافه شد و به رتبه پنجم ارتقا یافتیم.

استاندار همدان افزود: تعهد اشتغال استان ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر بود که با توجه به زیرساخت هایی که فراهم شده امیدواریم تا پایان سال به این رقم برسیم.

وی بیان کرد: ارتباط بسیار خوبی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داریم و با رهنمودهای آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و نقش پدری نمایندگان خبرگان استان و ارتباط خوب شورای تامین نقش بی بدیل را در وحدت و انسجام استان فراهم کرده است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی بین حوضه ای به همدان از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۰ نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت داشت، گفت: با پیگیری های رییس جمهور و وزیر نیرو در طول چهار ماه گذشته ۴۰ درصد دیگر در این پروژه کار شد و با کار شبانه روزی، حداکثر تا یک ماه آینده آب به همدان خواهد رسید.

منبع: ایرنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi