جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دامنه‌های شمالی سبلان؛ ظرفیتی بی‌نظیر برای حضور گردشگران

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در مراسم بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر بزرگراه در شهر رضی مشکین‌شهر گفت: دامنه‌های شمالی سبلان، ظرفیتی بی‌نظیر برای حضور گردشگران است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78537
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

دامنه‌های شمالی سبلان؛ ظرفیتی بی‌نظیر برای حضور گردشگران

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ محمود عباس زاده نماینده مردم مشکین شهر و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر بزرگراه در شهر رضی مشکین‌شهر گفت: تحرک اجرایی خوبی را در سطح استان با تلاش و پشتیبانی استاندار اردبیل در بخش‌های مدیریتی شاهد هستیم و بدون تمرکز در مرکز استان، در سایر مناطق نیز طرح‌ها و پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به سرعت در حال اجرا است.

وی به تردد بسیار بالا در جاده‌های شمالی استان به ویژه جاده‌های گردشگری مشکین‌شهر اشاره کرد و افزود: در یک سال اخیر و با استقلال دولت سیزدهم پیشرفت پروژه بزرگراهی سه راهی صحرا تا رضی از ۵۵ درصد به ۹۰ درصد رسیده و بخش عظیمی از این بزرگراه نیز زیر بار ترافیک رفته است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: امسال قرار است محور بزرگراهی اردبیل به مشکین‌شهر تکمیل شده و ما انتظار داریم در کنار این محور پرتردد مسیر پرترافیک مشکین‌شهر به اهر نیز که دارای ظرفیت عظیم جذب گردشگر است به سرعت اجرایی و عملیاتی شود.

عباس‌زاده مشکینی دامنه‌های شمالی سبلان را ظرفیت بی‌نظیر برای حضور گردشگران توصیف کرد و ادامه داد: اصلاً مسیرهای گردشگری منتهی به آب‌های درمانی شهرستان وضعیت ترددی مناسبی ندارد و ما در هفته‌های اخیر تصادف فاجعه‌آمیزی را در این مسیر شاهد بودیم که چهار تن از هموطنانمان را از خطه اصفهان از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل این محور پرتردد که اغلب مسافران از آذربایجان شرقی و غربی به مشکین‌شهر سفر می‌کنند، قرار شده ۴۶۰ میلیارد تومان فاینانس بانکی تأمین شود که رایزنی‌ها در حال انجام است تا با تأمین این اعتبار سرعت اجرای چهار خطه مشکین‌شهر به اهر را شاهد باشیم.

تجلیل از جانبازان شهرستان باشت در روز ولادت علمدار کربلا+تصاویر
دنبال کنید

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم پروژه‌های اجرایی با کیفیت و سرعت مناسب اجرا شده و در موعد مقرر آماده بهره‌برداری باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi