شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمامی ادارات استان کرمان پنجشنبه‌ها تا ۱۵شهریور تعطیل شد

به گزارش کرونا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی بیگ‌زاده با اعلام این خبر افزود: کماکان ساعت کار ادارات از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت الی ۱۳ و ۳۰ می‌باشد. وی تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، بهداشتی و درمانی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و بانک‌ها طبق روال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78516
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

کرونا :

تمامی ادارات استان کرمان پنجشنبه‌ها تا ۱۵شهریور تعطیل شد

به گزارش کرونا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی بیگ‌زاده با اعلام این خبر افزود: کماکان ساعت کار ادارات از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت الی ۱۳ و ۳۰ می‌باشد.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، بهداشتی و درمانی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و بانک‌ها طبق روال قبل ارائه خدمت می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان بیان کرد: براساس این تصمیم، بالاترین مقام مسئول در هر دستگاه اجرایی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که کاهش ساعت کار به صورت دورکاری کارکنان آن دستگاه در طول ایام هفته جبران شود.

وی گفت: این تصمیم با توجه به افزایش دما در سطح استان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق و پایداری شبکه در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعت به استناد تصویب نامه هیئت وزیران و با عنایت به درخواست شرکت سهامی برق منطقه‌ای کرمان و به استناد مصوبه شوراهای مربوطه و همچنین موافقت استاندار کرمان اتخاذ شده است.

بیگ زاده خاطرنشان کرد: فعالیت دستگاه‌های قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی براساس مقررات مربوطه است.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi