پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اقدامات غیرقانونی زیبایی در ۷۰ درصد آرایشگاه‌های زنانه گچساران

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان اظهار کرد: با توجه به تجارب کافی درخصوص بیماری کرونا باید سهل انگاری و عادی انگاری را کنار گذاشته و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. وی بیان کرد: باید آغاز موج جدید کرونا را جدی گرفته و اطلاع رسانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78492
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

اقدامات غیرقانونی زیبایی در ۷۰ درصد آرایشگاه‌های زنانه گچساران

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان اظهار کرد: با توجه به تجارب کافی درخصوص بیماری کرونا باید سهل انگاری و عادی انگاری را کنار گذاشته و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

اقدامات غیرقانونی زیبایی در ۷۰ درصد آرایشگاه‌های زنانه گچساران 5

وی بیان کرد: باید آغاز موج جدید کرونا را جدی گرفته و اطلاع رسانی های لازم جهت پیشگیری از کرونا به مردم انجام شود.

اقدامات غیرقانونی زیبایی در ۷۰ درصد آرایشگاه‌های زنانه گچساران 6

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه این شهرستان به رنگ نارنجی درآمده، تصریح کرد: باید در ادرات رعایت دستور العمل بهداشتی اجرا شود.

اقدامات غیرقانونی زیبایی در ۷۰ درصد آرایشگاه‌های زنانه گچساران 7

 

دیهیم خوب عنوان کرد: شهروندان در تجمعات از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی گفت: نظارت بر سالن های ورزشی بیشتر شود زیرا در دوماهه اخیر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی آنها کنار گذاشته شده است.

فرمامدار گچساران خاطرنشان کرد: شهروندان برای تزریق واکسن و تکمیل آن اقدام کنند زیرا واکسن نقش مهمی در جلوگیری از مبتلا شدن مجدد به کرونا دارد.

دیهیم خوب با اشاره به فروش غیر قانونی برخی از قرصهای لاغری و پودرهای انرژی زا و برخورد قانونی با متخلفین بیان کرد:باید نظارت بر عطاری ها و مراکز زیبایی بیشتر شودو با مراکز بدون مجوز به صورت قانونی برخورد گردد.

 سید طاهر حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد: این شهرستان در رنگبندی بیماری کرونا به رنگ نارنجی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: بیشتر شهروندان با ساده انگاری شیوع بیشتر کرونا را در این شهرستان تقویت می کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: با اشاره به اینکه باید شهروندان در فضای بسته و تجمعات از ماسک استفاده کنند.

رژه یگان‌ های انتظامی در گچساران
دنبال کنید

حسینی بیان کرد: تا کنون ۶۷ هزار و ۱۵۳ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها ۲۰ هزار و ۲۵۷ مورد آنها مثبت بوده است.

  سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: در گچساران ۱۹ هزار و ۹۵۱ بیمار مبتلا به کرونا تا کنون بهبود یافتند.

حسینی با اشاره به فوت ۲۴۰نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر ۹ بیمار کرونایی درمراکز درمانی این شهرستان بستری هستند و ۵۱ شهروند نیز در قرنطینه خانگی قرار دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: در این شهرستان تا کنون ۲۰۱ هزار و ۵۲۱ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از این تعداد افزون بر ۷۵ درصد معادل ۸۵ هزار و ۵۹۷ مورد دوز اول و حدود ۶۹ درصد معادل ۷۸ هزار و ۷۸۷ مورد دوز دوم بوده است.

حسینی با اشاره به تزریق دوز یاد آوری واکسن در گچساران گفت: افزون بر ۳۷ هزار و ۱۳۸ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.

وی افزود : مراکز تزریق واکسن کرونا در گچساران فعال بوده و شهروندان بخصوص افراد دارای بیماری‌های زمینه ای یا حساس حتما برای تکمیل دوز واکسن کرونا خود اقدام کنند.

حسینی افزود: در گچساران ۵۱ مرکز شهری و روستایی کار واکسناسیون را انجام می دهند.

وی با اشاره به فروش مواد نیروزا و قرص های لاغری گفت: در برخی از عطاری ها و یا مغازه ها قرص های لاغری و پودرهای نیروزا بدون مجوز به فروش می رسد که این اقدام عوارض جانبی خطرناکی برای بدن دارد و با متخلفین به صورت قانونی برخورد می شود.

ساخت منازل ایمن برای مردم زلزله‌زده سی‌سخت اولویت اصلی است
دنبال کنید

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد:اقدامات زیبایی که باید در مراکز پزشکی انجام شود در ۷۰ درصد از آرایشگاه های این شهرستان به صورت غیرقانونی صورت می گیرد و در صورت مشاهده سالن های زیبایی و آرایشی متخلف پلمپ خواهند شد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi