یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وضعیت سرانه فضای آموزشی در شهر کرمان قابل قبول نیست

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در نشست با وزیر آموزش و پرورش گفت: متأسفانه وضعیت سرانه فضای آموزشی در شهر کرمان اصلاً قابل قبول نیست لذا باید عملیات ساخت و ساز مدارس هر چه زودتر در دستور کار قرار بگیرد تا سرانه شهر کرمان به متوسط سرانه کشور و استان برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78478
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

وضعیت سرانه فضای آموزشی در شهر کرمان قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور و عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک به همراه استاندار کرمان و اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش حضور یافت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم  در این نشست با اشاره به تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر معلمان حق التدریسی باید هر چه سریع‌تر این موضوع در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد تا شاهد تعیین تکلیف این قشر زحمتکش باشیم.

وی با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان افزود: با توجه به مصوبه مجلس طرح رتبه بندی معلمان باید در موعد مقرر اجرایی می‌شد که تا کنون اجرایی نشده است درخواست ما از وزیر آموزش و پرورش این است که با تسریع زمانی این مصوبه را اجرایی نماید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اعتبار مورد نیاز جهت احداث اردوگاه شهید سلیمانی در کرمان بیان کرد: در سفری که وزیر محترم آموزش و پرورش به کرمان داشتند کلنگ احداث این اردوگاه در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار زده شد که در خواست ما از وزیر آموزش و پرورش این است با تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه، شاهد تکمیل این اردوگاه در آینده نزدیک باشیم.

پورابراهیمی در ادامه با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در کرمان افزود: متأسفانه وضعیت سرانه فضای آموزشی در شهر کرمان اصلاً قابل قبول نمی‌باشد لذا باید عملیات ساخت و ساز مدارس هر چه زودتر در دستور کار قرار بگیرد تا سرانه شهر کرمان به متوسط سرانه کشور و استان برسد./

بهره برداری از مدرسه ۶کلاسه روستای جلال آباد شهرستان خاش
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi