دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش هدایای تبلیغاتی در کسب و کار و تجارت

نقش هدایای تبلیغاتی در کسب و کار و تجارت   مدیران شرکت ها، موسسات، مشاغل و حرف گوناگون جهت ماندگاری در بازار کار به روش های مختلف اقدام به تبلیغ و بازاریابی می کنند. برخی از طریق روزنامه ها و جراید و برخی دیگر توسط رادیو و تلویزیون به تبلیغ شغل خود می پردازند. اما

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78461
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

کرونا :

نقش هدایای تبلیغاتی در کسب و کار و تجارت

نقش هدایای تبلیغاتی در کسب و کار و تجارت

 

مدیران شرکت ها، موسسات، مشاغل و حرف گوناگون جهت ماندگاری در بازار کار به روش های مختلف اقدام به تبلیغ و بازاریابی می کنند. برخی از طریق روزنامه ها و جراید و برخی دیگر توسط رادیو و تلویزیون به تبلیغ شغل خود می پردازند. اما تعدادی از این مراکز با استفاده از هدایای تبلیغاتی نام خود را ماندگار می کنند. هدایایی مانند تقویم، سررسید، ماگ، کیف دستی، اسپیکر، فلش تبلیغاتی و همین طور خودکار تبلیغاتی به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد. روش هدیه دادن برای تبلیغ یکی از راه های مناسب و موثر است و نقش مهمی در کسب و کار و تجارت دارد. اگر شما هم قصد تبلیغ از راه هدیه دادن دارید قدری درنگ کنید و متن امروز را تا انتها بخوانید.

فلش تبلیغاتی

نقش ارائه هدیه های تبلیغاتی در کسب و کار

همانطور که گفتیم ارائه هدایای تبلیغاتی یا Promotional Gift یکی از روش های خوب و موثر در ماندگاری نام شرکت یا برند و پیروزی بر رقیبان است. در این روش بازاریابی، مدیران شرکت ها و موسسات شیء کاربردی را همراه با نمادی از فعالیت تجاری و برند را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین خود قرار می دهند. مخاطبین شرکت افراد حقیقی و حقوقی هستند. با دریافت هدیه نام برند یا شرکت در ذهن مخاطبین ماندگار می شود. به این ترتیب مخاطب دریافت هدیه اغلب در زمان نیاز به محصولات شرکت مورد نظر مراجعه می کند.
مادامی که دریافت کنندگان از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند نام برند را در ذهن خود نگاه می دارند. به عنوان مثال هنگامی که شما با ساک دستی برندی خرید می کنید نام برند را شما و اطرافیانتان در خیابان مشاهده می کنید. به جهت اینکه تأثیرگذاری هدیه تبلیغی شما بیشتر باشد بهتر نکاتی را در نظر بگیرید که در بخش بعدی به آنها می پردازیم.

بهترین هدایای تبلیغاتی و چگونگی انتخاب آنها

هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و هر شخص شغل یا برند خود را با یک یا چند هدیه تبلیغ می کند. اما در هنگام انتخاب و خرید هدیه های تبلیغاتی باید نکات مختلفی را در نظر بگیریم که برخی از آنها عبارتند از:
•    هدایای تبلیغاتی باید متناسب با محصول یا فعالیت شرکت باشد. اگر تناسبی بین شرکت و هدیه وجود نداشته باشد ماندگاری و تأثیر هدیه کاهش می یابد.
•    سعی کنید از هدایای غیرتکراری انتخاب کنید. ابتکار و خلاقیت در هدیه نام برند را ماندگارتر می کند.
•    لوگو، اطلاعات برند یا هر مشخصه ای را در بخشی از هدیه که موجب آزار بصری نمی شود حک کنید.
•    مشخصات برند را کامل ولی کوتاه درج کنید. به این ترتیب هدیه زیباتر و کلام تأثیرگذارتر می شود.
•    برخی از هدایا مخصوص خانم ها بوده و بعضی دیگر برای آقایان مناسب است. هدایای تبلیغاتی مناسب هر دو جنس بهتر و مقرون به صرفه تر است.
•    نیاز و سلیقه مخاطبین خود را مشخص کنید و بر اساس آنها هدایا را انتخاب و خریداری کنید.
•    اگر هدیه شما به صورت ست بوده و درون جعبه یا باکس قرار می گیرد لوگوی شرکت مورد نظر را روی جعبه نیز حک کنید.

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به باشگاه نفت و گاز گچساران
دنبال کنید

آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی

کالاها و اقلام گوناگونی را به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می دهند. کالاهایی مانند: دفترچه های یادداشت، تی شرت، ماگ، ساعت دیواری، خودکار، فلش تبلیغاتی و همینطور خودکار تبلیغاتی به عنوان هدیه های تجاری به مخاطبین مختلف داده می شود. روی این کالاها اغلب لوگوی شرکت یا محصول حک می شود. البته اقلام دیگری نظیر: اسپیکر، فلاسک، جاکلیدی، لباس کار و ساک دستی نیز به عنوان کادوی تبلیغاتی استفاده می شود.

خودکار تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی جذاب و شگفت انگیز

چنانچه گفتیم هدایای تبلیغاتی گوناگونی توسط میران شرکت ها به افراد مختلف اهدا می شود و هر کدام تأثیرگذاری متفاوتی دارند. اما شما می توانید با روش های مختلف و دقت در نکاتی ظریف، کالاهای اهدایی از طرف خود را منحصر بفرد کنید. چرا که هدیه جذاب و شگفت انگیز اثر بیشتری در ذهن افراد باقی می گذارد. جهت این کار باید نکات گوناگونی را رعایت کنید که برخی از آنها عبارتند از:
•    به کارایی و کاربرد هدیه دقت کنید. سعی کنید در بین نمونه های مشابه هدایایی که دارای سایز و ابعاد مناسب یا ویژگی خاصی هستند را انتخاب کنید. به عنوان نمونه قرار گرفتن ماگ قهوه درون مایکروویو یک ویژگی خوب و مناسب محسوب می شود.
•    کالایی با ظاهر شیک و لاکچری انتخاب کنید. انتخاب ظاهر شیک دلیل بر قیمت بالای کالا نیست. شما می توانید در بین اقلام، کالایی که ظاهری جذاب ولی قیمت پایینی دارد را انتخاب کنید. قیمت بالاتر دلیل تأثیرگذاری بیشتر نیست.
•    کالایی که با ماندگاری بالا را انتخاب کنید. در بین اقلامی مانند: ساعت، نوشابه و عطر مشخص است که دوام ساعت از همه بیشتر است و فرد دریافت کننده هدیه تا سال ها از آن ساعت استفاده کرده و برند مورد نظر را مشاهده می کند.
•    لوگوی شرکت یا برند را حتما در یک مکان مناسب از هدیه حک کنید.
سهیل گیفت
سهیل یک مجموعه تبلیغاتی است که سالها است در زمینه هدایای تبلیغی فعالیت می کند. این گروه کالاهایی مانند: تی شرت، لیوان سرامیکی، ساعت دیواری، جاکلیدی، فلش، کلاه، اسپیکر، پاوربانک، آفتابگیر، کیف سمیناری و خودکار تبلیغاتی را وارد و توزیع می کند. مشتریان می توانند جهت مشاهده و انتخاب کالای مورد نظر به سایت سهیل مراجعه کنند. پس از انتخاب کالا برند یا لوگو را برای کارشناس سایت ارسال کرده تا کارشناس آنها را روی هدیه حک کند. چنانچه شما هم قصد انتخاب هدیه تبلیغاتی دارید به سایت سهیل به آدرس soheilgifts.com مراجعه کنید.

از آغاز تجهیز نانوایی‌های زنجان به کارتخوان‌های هوشمند عرضه نان تا افزایش تولید گندم در استان
دنبال کنید

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi